Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   help mij! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1865136)

TheoPost 22-08-2012 10:52

help mij!

hallo allemaal, ik heb een probleem. Ik ga nu naar de 2e, zit op een leuke school, leuke vriendengroep, etc:) ong, 1,5 jaar geleden ben ik dus van de basisschool afgegaan. Daar in groep 8 was het heel leuk, en dan heb je ook die ''groep 8 liefdes''. Ik was het hele jaar verliefd op een servisch meisje. Maar ik was (en ben) gwn een normale jongen:p en zij is heel populair, ook dingen als 600 vrienden op facebook enzo. Maar ik heb haar dus eind groep acht vertelt via msn, jep, onromantisch, dat ik op haar ben, want ze vroeg dat aan mij. Maar ik ben niet verderr gegaan, door bijv. verkering te vragen:'( nu, d8 ik haar al vergeten te zijn, maar ik denk tog nog heel wat aan haar, en ik heb de afgelopen weken een aantal keer over haar gedroomd. Ik heb geen contact meer met haar, maar heb nog wel haar adres. Ik heb zo bedacht om langs te gaan, te vragen of zij er is, en dan te zeggen en dan samen gaan lopen. Dan met haar praten, vragen hoe het is enzo, een beetje lachen en dan uiteindeiljk vertellen dat ik nogsteeds heel veel voor haar voel. Natuurlijk is er een grote kans dat zij al verkering heeft, of smoorverliefd is op een andere jongen, maar aangezien mijn gedachtes/dromen niet willen stoppen denk ik tog haar nadat ik dat vertelt had verkering te vragen, kunnen de experts in de liefde me wat hulp geven, of ik dit moet doen? gr Theo:)

bierkoning 22-08-2012 11:00

Als je echt heel erg gek op haar bent kun je het proberen ja...
Maar wees niet teleurgesteld als ze al een vriend heeft, of gewoon nee zegt.

Maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent, en kun je haar vergeten, of verder met haar gaan.

TheoPost 22-08-2012 11:30

meer tips aub:D

Cherry Springs 22-08-2012 13:28

Je hebt haar al 1.5 jaar niet meer gezien, hoe weet je zo zeker dat je haar nog leuk vindt? Mensen veranderen na de basisschool heel snel. Ik denk ook dat ze het vooral heel raar zal vinden als je nu opeens weer opduikt voor haar deur en zo'n lading op haar laat vallen; ik geef je dan iig weinig kans op succes. Kun je niet beter rustig via Facebook weer contact zoeken en zo vragen of ze misschien een keertje af wil spreken?

Schrödinger 22-08-2012 15:39

Ik geef je extreem weinig kans van slagen. Waarom niet eerst eens contact met haar opnemen via Facebook of zo, en een normaal gesprek aanknopen?

icetea296 22-08-2012 16:03

je kan wel langs gaan daar zou ze denk ik niet zo een probleem vinden, maar ga dan niet meteen een heel verhaal vertellen van dat je haar nog steeds leuk vind. :)
en wat cherry springs al zei mensen VERANDEREN best erg na de basischool :)

succes

Cherry Springs 22-08-2012 18:01

Ohja, en ik zou heel raar opkijken als een jongen die bijna 2 jaar niks van zich heeft laten horen opeens voor mijn deur opduikt en verwacht dat ik dan wel even met hem een eindje wil gaan lopen, zomaar.

Vowel 22-08-2012 18:12

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 32739400)
Ohja, en ik zou heel raar opkijken als een jongen die bijna 2 jaar niks van zich heeft laten horen opeens voor mijn deur opduikt en verwacht dat ik dan wel even met hem een eindje wil gaan lopen, zomaar.

Dit. Mijn eerste woord zou zijn: "Waarom?"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.