![]() |
Rihanna
Hey allemaal wat vinden jullie van rihanna?
|
Irritant kind zonder enig talent met zeikerige nummers die ik al eerder en beter heb horen doen.
|
Oke thnx voor reactie
|
Graag gedaan yo. Wat is jouw mening over haar?
|
Haha ik ben fan sorry
|
Smaken verschillen, niets aan te doen!
|
Ze is naar mijn mening niet authentiek (echt, onvervalst) mede omdat ze ws. haar nummers niet zelf schrijft. Bovendien zijn er genoeg mensen die (veel) beter kunnen zingen. Aan de andere kant heeft ze vast veel talent om te entertainen an sich.
|
Ik vond haar wel tof, maar nu heeft ze zichzelf echt verpest.
|
Ik vind haar wel leuk, maar niet leuk genoeg om een concertkaartje te kopen.
|
- Haar muziek vind ik op zich wel stom, maar niet erger dan de rest van de top 40 van tegenwoordig.
- Haar (muziek)stijl lijkt een beetje veranderd, vroeger vond ik het leuker. - Haar stem vind ik een beetje zeurderig klinken, maar ze heeft wel mooie ogen ;) |
Ik vind haar een toffe artiest en vindt ook wel dat ze leuke muziek maakt. Alleen beetje jammer van die remix met Chris Brown..
|
Haar zingen is niet bijzonder maar ik vind haar wel heet.
|
Rihanna? Meh.. Ik word er niet warm van.
|
Niet echt mijn muziek. ;S
|
Ik vind haar niet de moeite om naar een concert van haar te gaan of een cd te kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pluspunten
- Goede muziek (vooral de eerste paar albums) - Ze is knap - Herkenbare stem - Een superster is geen superster als ze geen privéproblemen heeft (Chris Brown, alcoholisme, losbandig gedrag) Minpunten - Slechte stemcontrole - Verwaarloosd zichzelf steeds meer - Schrijft haar liedjes niet zelf, minder respect voor dat. |
ik vind haar dus een échte zeikstem hebben..
|
Citaat:
|
Ik hou van der...en diamonds is perfect
|
Laat maar kut youtube embedding
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |