Meisje ouder dan jongen.
hallo iedereen,
Ik ben een jongen van 14 jaar en ik heb een liefdesprobleem. Ik ben verliefd op een meisje van 17 en ben nog nooit zo verliefd op iemand geweest gelijk nu. Begin van de zomervakantie gingen we met vrienden van mijn ouders op vakantie, de kinderen van die vrienden zijn goed bevriend met dat meisje waar ik verliefd op ben en dankzij die kinderen, ken ik dat meisje. Natuurlijk ken ik dat meisje al enkele jaren, maar op deze vakantie konden we het heel goed met elkaar vinden en we waren ook vaak alleen, zo konden we heel goed praten en zo ben ik verliefd op haar geworden, sindsdien gaat er geen minuut meer voorbij zonder dat ik aan haar denk, en sinds die vakantie hebben we ook meer afgesproken (als vrienden). Een week geleden heb ik ze een heel weekend gezien, en ik wou haar 'vragen' maar durfde niet goed, ik zou echt niet weten wat haar antwoord gaat zijn, maar ik heb vooral bang dat als ik haar vraag en ze zegt 'nee' dat onze vriendschap dan niet meer hetzelfde gaat zijn, ze gaat waarschijnlijk afstand nemen van mij met de gedachten dat ze moet opletten met alles wat ze zegt omdat ik gevoelens voor haar heb. Ondertussen heb ik het er ook al over gehad met mijn mama, zij zei dat het leeftijdsverschil iets te groot was, en dat meisjes meestal vallen op oudere jongens. Ik weet echt niet wat ik moet doen, maar nu zit ik elke dag te piekeren op mijn kamer met foto's van dat mooie, schattige en lief meisje, zo kan het ook niet verder.. Maar ik zou ook de vriendschap die we nu hebben niet willen verpesten dat alles weg is . Als ik met haar afspreek dan moet dat ook voorzichtig en met andere mensen erbij die we allebei kennen anders gaat het te veel opvallen dat ik gevoelens voor haar heb, want voor de vakantie spraken we bijna nooit af. Maar ik zou graag nog eens alleen met haar alleen willen zijn zoals die onvergetelijk vakantie! Wie kan mij helpen ?
Grtjs –BC-
|