![]() |
Android app maken
Hallo,
Voor mijn website zou ik graag een Android app maken voor de mobiele telefoon en de tablet pc. Gezien mijn website niet-commerciëel is en ik daar dus niks mee verdien wens ik graag met alternatieven programma's te werken die geheel gratis zijn. Kan iemand mij een lijstje van de nodige software bezorgen + informatie hoe ik zo'n app maak a.u.b.? |
eclipse, android sdk en voor de gein androidx86 en virtualbox. Genoeg handleidingen te vinden.
Maar Is het niet handiger om een mobiele versie van je website te maken, en dat als app weer te geven? Hierdoor kan het op meerdere mobiele apparaten draaien, in plaats van 1 mobiele besturingsysteem. Aantal zoekwoorden: platformen voor mobiele sites, html5, css, javascript, enz. |
Wat freyk zegt, een mobiele versie van een website is veel makkelijker te maken dan een android app. Het maken van een android app vind ik zelf al een hele uitdaging. Maar als je het echt wil proberen kijk dan hier eens. http://www.vogella.com/articles/Android/article.html
Overigens zou je ook nog App inventor voor android kunnen proberen. Ik heb dit zelf nooit gedaan, maar volgens mij is het best wel in staat redelijke apps te leveren. |
Wat is een App inventor?
|
app inventor voor android, is een website waar je via een webpagina eenvoudig een android app in elkaar kan draaien.
|
Leuk, ik heb een school App gemaakt.
Ik wil je gerust helpen hoor. Laat me het weten. Mvg, Tijmen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |