![]() |
Uitzending Gemist
Waarom doet Uitzending Gemist het niet? Ik heb op drie browsers (Chrome, Internet Explorer en Firefox) geprobeerd om de uitzending die ik wilde zien te starten, maar het scherm blijft zwart en er gebeurt verder niks. Ook heb ik Silverlight opnieuw gedownload, maar niks werkt. Weet iemand waar het aan kan liggen?
|
Hier doet hij het perfect!
Heb je er nog steeds last van dan? |
Het zou wel eens aan een aangepaste hosts-file kunnen liggen. Probeer dit bestand eens te verwijderen: /Windows/System32/drivers/etc/hosts -- 'hosts' is een bestand zonder extentie. Je zou het bestand ook kunnen hernoemen als je het op safe wilt spelen.
|
Citaat:
|
Ik heb precies hetzelfde probleem, heb al mijn software geüpdate maar het probleem is er nog steeds.
|
Citaat:
|
Quintano, jouw posts zijn 10 keer nuttelozer dan de hunne. Als je echt wil typen, kan je dat gerust in Kladblok doen.
Anyways: @ Afrodiete en Gunie: Hebben jullie Microsoft Silverlight geïnstalleerd? Uitzending gemist maakt daar namelijk gebruik van. |
Miss is het silverligt?
die je niet hebt of die het niet goed doen want daar had ik vaak problemen mee |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En iemand gelijk een waarschuwing geven omdat je een keer commentaar krijgt vind ik ook een beetje overdreven. |
-O-
Het kan ook aan de specifieke uitzending liggen. Ik zie nergens dat je ook andere uitzendingen hebt geprobeerd. Dan staat ie er niet (goed) op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |