![]() |
Tips om een jongen te versieren
Hoii everybody!
Aangezien er ook een topic is "Tips om een meisje te versieren" was ik best wel benieuwd naar wat voor tips jullie allemaal voor mij en andere meiden(of miss jongens) hebben! Ik ben hier namelijk niet zo goed in ;3 Dus help me! X Sarah_Kay |
Probeer er gewoon zo goed mogelijk uit te zien als je uitgaat en er zullen vanzelf jongens op je afstappen.
|
Smile ! :)
|
Citaat:
|
Wees gewoon vrolijk. Probeer oogcontact te maken met die jongens en dan lief lachen :P Probeer gewoon jezelf te zijn en doe nooit dingen die je zelf nooit zou doen. Oh en probeer er in iedergeval verzorgd uit te zien. Je hoeft er niet sexy uit te zien om jongens te versieren. En die laag make-up is ook geen must. En met verzorgd 'uitzien' bedoel ik ook lekker ruiken.
|
Een èchte lach doet wonderen. :)
Je hoeft er niet eens super zelfverzekerd uit te zien, zolang je maar niet jezelf verstopt. |
inkijk
|
Meestal ben ik wel vrolijk dus dat gaat wel lukken ;) Verder heb ik sws nooit een dikke laag make-up op, een klein beetje vind ik zelf ook wel genoeg. Anders moet ik er straks nog eerder voor opgaan staan :P.
|
ik ben een jongen dus mischien kan ik helpen;)
Wat ik zelf erg prettig vond en weer zou vinden :rolleyes: -Knuffelen, echt gewoon letterlijk vragen om een knuffel, weinig jongen kan hier nee tegen zeggen, -lachen en vaak aankijken, -Sexy en gedaagd kleden, -Wat tijd met hem alleen zijn, En mischien wat ’‘inkijk‘’ kan nooit verkeerd zijn *O* |
Citaat:
|
En als je haast geen borsten heb zoals ik
kan je een goeie broek aantrekken waar je kont goed in te zien is :) |
Citaat:
|
Oh en als je niet vaak hakken draagt, draag dan toch maar wat vaker hakken. Langere vrouwen stralen meer dominantie uit.
|
Hakken zijn sowieso een no-go.
|
Zijn jongens niet een beetje bang voor dominante vrouwen?
|
Sommige mannen diggen dat wel, maar ik denk dat ze in de minderheid zijn. Ikzelf moet er in ieder geval niets van hebben.
|
Ik heb niets tegen dominante vrouwen. Zolang ze hun mond maar houden.
|
Ik val op dominant (y) niet overdreven uiteraard, maar ze moet wel zelf initiatief nemen
|
Citaat:
haha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar als je er dominanter uitziet, is dat dan niet zelfverzekerder?
|
Je kunt ook zelfverzekerd zijn/lijken zonder dominant te zijn/lijken.
|
Ik denk dat het beste gewoon is: Wees jezelf. Als je geforceerd overkomt denk ik niet dat jongens dat nou echt leuk vinden. (Voor mij zit er een nadeel aan, als ik mezelf ben ben ik net een op hol geslagen gestoorde stuiterbal, maarja ^^)
|
Kom enthousiast en geïnteresseerd over en start spontaan een gesprek met een jongen, op die manier geef je ook wel wat signalen af en zal de jongen er heus wel achter komen wat voor bedoelingen je hebt. Voor de rest is verzorging ook wel erg belangrijk ;)
|
Veel interesse tonen en gewoon spontaan zijn werkt!
|
Ik dacht dat mannen vrouwen op hakken juist wel sexy vonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dominante vrouwen zijn een afknapper. Gedraag je als een échte vrouw, dus stel voor eens voor hem te koken of kuis zijn kamer. Voor veel mannen is dat een ongelofelijke turn-on. Bemoei je verder niet te veel met hem, laat hem in zijn waarde en laat hem leuke dingen doen met vrienden.
|
Veel lachen,
Erop afstappen vragen hoe het met hem is, interesse tonen, Zorgen dat je er mooi uit ziet |
Vraag hem om bijvoorbeeld iets zwaars voor je te tillen, wat jij zelf niet kunt. Is goed voor hun ego ;)
|
Interesse tonen, initiatief nemen zonder opdringerig over te komen, je vrolijk gedragen, maar evengoed ook in staat zijn een serieus gesprek te hebben, grapjes/ complimentjes maken (meer het eerste dan het tweede)
enzovoort |
Citaat:
|
Ik vind dit altijd leuk als jongen:
- Oogcontact - SUBTIEL! flirten - af en toe misschien een subtiele aanraking (een aai op zijn arm bv) - afzonderen - iets minder subtiel flirten |
verder al deze berichten over dominantie en hakken en al dat soort dingen hangen echt PUUR op smaak van de jongen af. En gwn puur om wat voor een type jongen het is.
Ik zeg niet pas je volledig aan, aan zijn type maar er kan rekening mee gehouden worden. Ook met bv gespreksonderwerpen op het begin |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |