![]() |
Peaches and Resaailia #1704
Of is die al geweest?
|
Zappa is wel een tweede saaititel waard.
Al klinkt dat misschien heel erg als een Zappanatic. |
Gebruikersnaam Berichten
Stefenootje 70 fizzle-fluffy 49 Paranoide 46 Little Phoebe 46 Sarah 45 Etmakas 35 sann 27 Zeppelin 26 ßuerp 24 Chick Rock 23 Quintiano 20 Qimm 15 Turk February 15 Schrödinger 11 Apate 10 Slome Kameel 10 Noedelhap 8 Andijvie 6 Klaverhap 4 Chicka Little 4 Snebbeltje 3 Uomi 2 Trimm Trabb 1 Martiño 1 Ik heb echt altijd de meeste posts :') |
Met hits als Dansaain' Fool, Peaches en Resaailia en Don't Eat the Yellow Saainow.
|
http://i51.photobucket.com/albums/f3...ankSaaippa.jpg
Ik had wel verwacht dat Turk en Kazet ook een keer deze titel hadden gedaan. Valt me tegen, hoor :nono: |
We're Only in it for the Saainey.
|
Mwah, Kazet weet ook pas sinds kort dat Hurt van Nine Inch Nails is in plaats van Johnny Cash. Heeft natuurlijk geen reet met Zappa te maken, maar ik dacht 'Ik gooi hem er nog maar eens in!' ;)
|
Citaat:
|
Ja, die gooi je er graag in. ;) Gun ik je ook wel hoor!
|
Ik heb trouwens weleens Zappatitels als saaititels gebruikt, volgens mij. I'm the Saaim.
|
Ik wilde deze nog veranderen in Don't Eat the Yellow Saai, maar ik was te laat :(
|
Hier is een goede vraag: van wie is Tainted Love oorspronkelijk?
|
Oh, dat is een strikvraag, want volgens mij was de versie van Soft Cell ook losjes gebaseerd op iets ouders.
|
Ik vind Peaches en Regalia vanaf 1:04 zo gezellig klinken.
|
Even als aanvulling op de spinnenangstdiscussie: deze jongen hebben we op school, maar die durf ik gewoon vast te pakken en te voeren enzo. Ik heb alleen moeite met dikke, wiebelige huisspinnen en grote kruisspinnen. Die raak ik echt niet aan.
|
ik weet niet zeker of ik uberhaupt ooit iets van Frank Zappa geluisterd heb :bloos:
|
Citaat:
|
Mensen, zijn er nog apps die ik echt absoluut moet hebben?
|
Vanavond ga ik pannenkoek eten. Althans, dat hoop ik, want de website van het pannenkoekenhuis zegt 'Eet nu recensies' :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die vind ik leuker dan de soft cell versie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb sinds kort een Chinese collega die 2 jaar in Nederland heeft gewoond. Hij herkende mijn (vreselijke) accent niet en wist niet wat kebab was. Volgens mij is het een bedrieger.
|
*post*
|
Ik heb trek in chocola.
|
Kan iemand even een tijdsversneller bouwen en zorgen dat het over 5 minuten 23.00 uur is? :mad:
|
Kazet?
|
En zo'n regenverdrijver van het plaatje van Noedel vanochtend zou ook wel welkom zijn (Y)
|
Wat is er dan om 11 uur, Sann?
|
Het is hier al uren een kwestie van: half uur regen, tien minuten droog. Maar kan dat de hoge heren in Den Haag iets schelen? Niks hoor!
|
Citaat:
|
Ik moet stomme checklists maken en ik heb ER HELEMAAL GEEN ZIN IN. :klaag:
|
Citaat:
|
Hey Sann, ik heb een Phase 10 app :o(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wtf, ik kijk Undercover Makelaar (zo'n BBC-programma met die Phil die ook zo'n ander woonprogramma doet) en vrijwel alle gasten (3 gezinnen en een architect) zijn Indiërs. Waarom :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal ik mijn haar verven en in de inwerktijd de was doen of eerst de was doen en in de inwerktijd gaan chillen?
|
Sowieso niet je haar verven natuurlijk.
|
Ik ga sowieso wel mijn haar verven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder zit vet bitchy te doen op whatsapp en doet nu alsof ik begonnen ben :')
|
Ik word echt helemaal gek van WhatsApp vandaag :(:mad::mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |