![]() |
een vraag ....
Hallo
ik heb een vraag ... ik ben klaar met vmbo en ik heb vmbo-k diploma gehaald en mijn vraag is naar welke niveau ga ik in het mbo ? en hoeveel jaar duurt het tot dat ik klaar met MBO ben? Alvast bedankt... :) |
Naar welke?
Doe het overnieuw, je Nederlands is duidelijk niet al te best. |
Je kunt met VMBO kader naar MBO niveau 4. Zo'n opleiding duurt 3 of 4 jaar.
|
Hoeveel jaar zou het je kosten om op het MBO van niveau 3 naar niveau 4 te werken?
|
Citaat:
|
Tegenwoordig zijn de meeste niv.4 opleidingen 3 jarige trajecten. Tenminste, zo heeft mijn school dat laten weten en ook de ministerie geloof ik. Met kader kun je gewoon niv.4 doen.
Ook al stellen mbo opleidingen niet veel voor (op applicatiebeheer en lab opleiding na) zul je een beetje inzet moeten tonen. Doe je dat niet, dan zul je nogal verrast komen te staan. Ik ken namelijk 'genoeg' mensen op het mbo die het niet hebben gered enkel omdat ze met een 'ik ben hier verplicht te zijn' attitude elke dag naar school toekwamen. |
hoeveel jaar zou het kosten niv.3 en niv.4 samen ??
in MBO |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk wat u zegt is niet waar :s 5 jaar is te veel het kost misshien 3 of 4 jaar ik denk het zo maar ik ben niet zeker maar toch bedankt ;) |
Citaat:
Maar zoals ik zei: zoek een opleiding uit en vraag het aan de MBO-instelling. |
Dat verschilt per opleiding.
|
Ik weer dat de school waar ik spw heb gedaan, vier jaar voor niveau 3 telde.volgens mij was daarna niveau 4 doen nog anderhalf of twee jaar. Maar het is drie jaar geleden dat dat was en toen ik wegging, zijn daad nieuwe programma's ontworpen. Even navragen is t slimste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |