![]() |
pijn bij het vingeren
ik weet niet hoe andere meisjes dit lekker kunnen vinden maar als ik vinger heb ik gewoon pijn. Ik kan daar niet aankomen. Hoe komt dit eigenlijk?
|
mijn schoonzusje heeft ongeveer hetzelfde probleem, zij is niet ontspannen, ze is steeds gestressd... dus Relax
|
Wat dacht je van niet erin gaan maar gewoon je clitoris en omgeving stimuleren? Veel meisjes vinden een vinger erin niet fijn.
|
Citaat:
|
Zit het kapje er wel op? Want zonder kan het inderdaad te gevoelig zijn ;o
|
Citaat:
|
Je moet niks doen omdat anderen dat jou hebben uitgelegd, je moet doen wat je zelf het prettigst vindt. En rechtstreekse aanraking kan inderdaad pijnlijk zijn, misschien kan je met je onderbroek aan vingeren.
|
Citaat:
|
iedereen vingert zich toch door het bolletje te strelen?
|
Citaat:
|
Anders wrijf je niet over het bolletje, maar over de omgeving ervan. Miss helpt dat?
|
anders was je je natte onderbroek zelf af en hang je hem te drogen op je kamer, dat is op zich geen probleem.
|
Waarom zou je moeder naar jou onderbroeken kijken...?
T droogt toch ookweer op lijkt mij :p |
ja maar vingeren met een onderbroek vind ik niet zo proper
|
Ja dat ben ik met je eens! (:
|
dit: http://forum.scholieren.com/showthre...7#post32746407
En verder denk ik dat Vowel je het één en ander uit kan leggen. Verder is het niet zo dat je per-se moet vingeren zoals anderen dat doen of zoals het je uitgelegd is. wss hebben ze een basislijn aangegeven, maar je moet zelf uitvinden welke aanrakingen je lekker vindt voelen en waar. Het is jouw feestje hoor, niet van iemand anders. |
Citaat:
@TS: als het pijn doet, moet je het niet doen. Andere mensen kunnen jou wel ongeveer uitleggen hoe het moet en waar je het moet zoeken, maar niemand kan jou vertellen wat jij lekker vindt. Dat andere mensen zeggen "zo moet het!" wil natuurlijk niet zeggen dat je daarnaar moet luisteren en jezelf pijn moet blijven doen (of ermee moet stoppen, want daarmee beroof je jezelf van genot). Probeer eens niet je clitoris direct aan te raken. Haal niet je schaamlippen uit elkaar, zorg ervoor dat er altijd huid zit tussen je handen en je clitoris. Oefen druk uit, beweeg, fantaseer, zoek uit wat je lekker vindt. En maak je vooral niet druk om wat andere mensen zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien helpt het als je wat glijmiddel of speeksel gebruikt zodat het wat minder schuurt.
|
speeksel gaat het alleen maar soepeler door denk ik dus misschien moet je het rustig aaan doen?>
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |