![]() |
Wat doe je het.iefst?
Wat doe je het liefst tijdens de sex?
Favoriete standje? Pijp je graag? Beg je graag? Enz... |
Ik beg niet graag maar mijn meisje eens lekker verwennen lukt vaak wel
|
Alles wat mijn vriendin fijn vind, doe ik graag :)
|
pijpen :D
|
Ikzelf vind pijpen ook het lekkerst
Niet met condoom pijpen 'bah' |
Ik vind pijpen ook een van de leukste erotische dingen om te doen.
Ik ben meer van het verwennen dan mezelf laten verwennen. |
Lekkerste is als je pojpt, en dat je dan in je mond word geneukt, en tijdens dat dat hij klaarkomt, dat vind k zo lekker en word daar geiler van oef.
|
troll
|
Citaat:
|
Jongens, troll roepen heeft geen zin en is alleen maar offtopic. Daar is nou dat mooie rapporteerknopje met die uitroeptekens voor uitgevonden.
|
Wat een mongole sommige,
Ow als k dat tog lekker vind, zo'n kut reactie Jaloers joh? |
ja ik weet zeker dat ze jaloers zijn dat jij wel in je mond geneukt wordt en zij niet ;o
niks van aantrekken kim ^^ |
hoi hou er van om een meisje te beffen en dan lekker lang dat ze ligt te genieten en dan klaarkomt heerlijk.
en net als afrodiete ben meer van het verwennen dan mezelf laten verwennen. |
ik droomde laatst dat ik een meisje keihard in haar mond aan het neuken was.. toen werd ik wakker x.x
|
Beffen is inderdaad een favoriet, gewoon je partner zien genieten en zich zien overgeven. Daar draait seks om volgens mij.
|
Topic opgeschoond. Ontopic verder graag.
|
Pijpen vind ik ook fijn, maar dan wel terwijl hij me beft! Een lekkere 69 dus. Hem zo lang mogelijk tegen zijn hoogtepunt houden en zelf keer op keer komen door zijn gelik aan mijn clit!
Met mijn vocht zijn gezicht helemaal drijfnat maken en dan zijn warme zilte beloning ontvangen..... |
69 is ook mijn favo standje harstikke geil en allebei genieten.
|
Citaat:
|
Pijpen vind ik toch wel echt het lekkers hihi
|
Gewoon, een meisje verwennen (:
|
Verwennen en verwent worden.
|
pijpen in 69 positie, daar hou ik wel van ja.
|
doggy standje :D
|
beffen & vingeren, voetjes likken, en natuurlijk gewoon lekker neuken samen, in diverse standjes.
en als ik seks met een man heb pijp ik hem graag, en geneukt worden is ook iets wat ik erg kan waarderen. |
Citaat:
Citaat:
pijpen doe ik wel niet :-D |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |