![]() |
zweten
hallo,
ik heb een probleempje, ik zweet heel erg veel als ik me pillen inslik voor me concentratie, ik zit nu al 2 weken op school de eerste week niks geslikt en geen zweet 2e week geslikt en zweet me ouders willen er niks aandoen wat ze zeggen dat ik ze nodig heb, hoe kan ik er dan voor zorgen dan ik minder zweet en stink? |
Heb je ritalin? Als je de kortwerkende variant ritalin hebt, dan zou je aan je arts kunnen vragen of ze je de langwerkende variant willen voorschrijven (concerta heet dat spul). Misschien dat je dan de bijwerkingen wat minder hebt.
Verder is het voor de stank een zaak van goede deodorant gebruiken, en dan opletten dat er op de verpakking antitranspirant staat want deo's waar dat niet op staan zijn alleen maar een lekker luchtje en maskeren de zweetlucht alleen. |
ja ik heb ritalin ik ga proberen zon deo tezoeken hoop dat het helpt bedankt voor de reactie
|
Wat talkpoeder op de plaatsen smeren waar je hevig zweet kan ook helpen.
|
Rexona for men werkt bij mij veel beter dan Axe Dry iig! Maybe een tip! En er moet idd echt opstaan: anti transpirant of anti perspirant anders werkt het niet. En heb je alleen direct na het opspuiten een frisse oksel, maar ga je alsnog later zweten. Verder, maar dat weet je vast al: alleen katoenen shirt aandoen, geen dingen met polyester erin, want dat ademt niet. Succes!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |