![]() |
It's gonna be legen... wait for it ... saairy #1707
*O*
|
aanvalleeeeeeeeeeeuuuuuuuuuh ;)
|
Waar is wait for it? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet je wel waarom we bezig zijn met kernenergie en windmolens ondanks dat 'ie honderd jaar geleden al een manier had bedacht voor gratis elektriciteit voor de hele wereld? Want dat moet toch met wat serieuze reverse engineering uit te zoeken zijn, hoe 'ie dat voor elkaar wilde krijgen? |
ik ben gewoon melig vandaag
|
Wie ben je?
|
ik zit hier al van 2005 maar ben niet veel online.
ik woon in België |
Hee, ik heb als enige recht op een kuiken als ava.....eh.
|
Maar ik behoor al jaren tot het wat saai zeg-meubilair, en ik heb je hier nog nooit gezien :D
|
Toffe tt trouwens (y)
|
Ik ga zo maar eens eten, van niks doen krijg je honger!
|
Mijn lippen smaken heel erg zout :D
|
Citaat:
|
@CR: we hebben twee duaalstudenten die we delen met de radiologie en volgensmij volgende maand weer een halfjaarstagiair van de voltijdopleiding.
|
AMG, Absinthe heeft haar account verwijderd!:eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens zijn er wel toepassingen voor Tesla's methode, ze zijn nu bezig met een methode om op die manier autobatterijen op te laden bijvoorbeeld. |
Citaat:
|
oh, Paranoide:
Nikola Tesla, with Ruđer Bošković's book Theoria Philosophiae Naturalis, sits in front of the spiral coil of his high-frequency transformer at East Houston Street, New York. |
Ik zal eens even een nuttige bijdrage leveren:
Pffft. Zo. Dat was 'm (y) |
Vertel!
|
Menselijk contact is eng, beklemmend en bedreigend :'(
|
Volume op standje "LALA IK HEB TOCH GEEN BUREN AAN DE RECHTERKANT EN LINKS EEN DOVE RIMPELSAURIËR" (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ook nog :(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Op het podium staan is veel fijner, dan houden ze hun bek en luisteren naar je en je hoeft met niemand te praten of alleen geplande gesprekken die je geoefend hebt (y)
|
Citaat:
|
Overigens vind ik het soms alleen wat verwarrend. Niet eng, beklemmend en bedreigend. Sterker nog, ik houd er van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Menselijk contact is niet eng, beklemmend of bedreigend, maar soms wel irritant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
Ik handel enkel uit mijn heftige vlagen van overmatig zelfvertrouwen en langere periodes van angst en gebrek aan voorgaand fase. |
Citaat:
|
Zo, ik ben er het grootste deel van de dag mee bezig geweest maar nu zijn mijn financieën weer 100% up to date zodat ik een nieuw plan voor vanaf september kan maken :Y
En vanaf nu ga ik elke week op m'n internetbankieren kijken. Echt waar. |
Citaat:
Ik vind menselijk contact wel fijn, trouwens, maar alleen met een waarschuwing vooraf en alleen van bepaalde mensen. |
Wat zijn politieke peilingen toch irritant; nu zou SP ineens 8 zetels verliezen om een fucking debatje. Get real.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het grote voordeel van natuurkundige zijn is dat je contact met domme mensen minimaal is.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |