![]() |
Vrij (een nieuw begin)
ik begin een heel nieuw leven
na al dat pijn en leed ik zou nimmer kunnen vergeten wat jij mij allemaal aandeed ik verbreek het vertrouwen ik verlaat de zekerheid ik begin opnieuw te bouwen voor mij komt er een nieuwe tijd *Refrein* een nieuw begin een wereld zonder jou geen liefde om van te leven ik sta volledig in de kou tenminste ben ik vrij ik verruil je schouder voor een kussen ik verruil je armen voor een deken ik moet er gewoon vantussen deze liefde heeft niet werkt, is gebleken *herhaal refrein* ik trek de wijde wereld in ik begin weer op te fleuren ja, nu heb ik weer zin mijn hart opent al haar deuren ik voetbal weer lekker met mijn kameraden ik zie weer engelen rondvliegen in hun witte gewaden |
Mooi lied, alleen die laatste zin vind ik een beetje vreemd, die :
Citaat:
|
Citaat:
|
YAHOOOOOOOO vinnum goed erg goed... willum al zingen deze songtekst
|
Citaat:
|
Hijs goed, alleen aangezien ik de melodie niet weet, kan ik ook niet zeggen of hij als lied ook mooi is. Maar als gedicht zeker wel...
|
Ik zou dit niet gebruiken als lied, maar gewoon als gedicht..dan issie érg mooi, ik vind die laatste zin vooral erg mooi...
|
vind hem mooi, moest idd ff nadenken bij witte gewaden, zie de verliefdheid er niet in, tja ik zou anders eindigen, tis zo plotseling, verder vind ik het heel goed en heel mooi http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
wat moet ik hier nou weer opzeggen...dit is ook al zooo mooi!!!!! ga vooral zo door he...dikke kus phyl
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |