Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   The Closer (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1865711)

Vendetta' 31-08-2012 21:38

The Closer

;( mooiste film die ik heb gezien maar zo verdrietig.

Ik snap niet hoe ik maar een paar keer van deze film heb gehoord, heb ik iets gemist wat hem nou zo verschrikkelijk maakt?

Strobe 31-08-2012 21:45

Wat bedoel je? Wat hem verschikkelijk slecht maakt?

Vendetta' 01-09-2012 11:05

Ik bedoel dat ik nog nooit iemand over de film heb gehoord.

Strobe 01-09-2012 11:15

Het is trouwens 'Closer' niet 'The Closer' ;)
En het kan zijn dat het een mooie film is. Maar er zijn genoeg 'mooie' films die niet iedereen gezien heeft.

Turk February 01-09-2012 15:52

Of bedoel je de tv-serie The Closer?

Reverend 01-09-2012 17:24

Citaat:

abcdefgh schreef: (Bericht 32756982)
Ik bedoel dat ik nog nooit iemand over de film heb gehoord.

De meeste goede films heb je nog nooit over gehoord.

Closer was trouwens een prima film. (Y)

Vendetta' 01-09-2012 18:56

Oaw.... Faal, ik dacht dat er the voor stond in de gids.

Maar vertel er dan nog eens wat, goede films moeten niet stil gehouden worden.

Martiño 02-09-2012 12:12

Closer is inderdaad een goede film (y) dus wat dat betreft heb je een prima smaak ;) ik was verbaasd dat hij primetime op een commerciële zender werd uitgezonden, meestal worden de wat minder bekende goede films uitgezonden op de publieken of de belg/BBC, en bij de commerciëlen al helemaal niet primetime (maar de grote namen zullen wel geholpen hebben).

Als je dat soort films leuk vindt raad ik je eens aan om de agenda van het lokale filmhuis in de gaten te houden. Daar hebben ze wel meer goede en verrassende (drama)films die niet in de grote bioscopen worden gedraaid, of je kijkt bij de Free Record Shop eens achterin de winkel bij de Arthouse films enzo.

Martiño 02-09-2012 12:13

En The Closer (de serie) is trouwens ook erg vermakelijk om te kijken. :P

Vendetta' 07-09-2012 18:04

Hmmm ik kan wel eens de filmladder bekijken en een leuk klinkende film proberen op de piraten baai te vinden aangezien ik echt niet het lef heb om zomaar in een café binnen te stappen waar ze ook een flinke bios hebben die niet voor het populaire werk kiest maar eerder dus (goede) of leukere films die iedereen al weer is vergeten.
En arthouse films? :D nog nooit van gehoord.

Reverend 08-09-2012 15:34

Citaat:

abcdefgh schreef: (Bericht 32769171)
Hmmm ik kan wel eens de filmladder bekijken en een leuk klinkende film proberen op de piraten baai te vinden aangezien ik echt niet het lef heb om zomaar in een café binnen te stappen waar ze ook een flinke bios hebben die niet voor het populaire werk kiest maar eerder dus (goede) of leukere films die iedereen al weer is vergeten.
En arthouse films? :D nog nooit van gehoord.

Probeer eens City of God (Cidade de deus) te downloaden en kijk wat je ervan vindt. Hele toffe film die destijds mijn interesse in buitenlandse/arthouse films flink heeft aangewakkerd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.