![]() |
Vraagje voor de homo's
Ik heb een docu van Vice gekeken en daar kwamen homoclubs in voor en blablabla.
De vraag: Is het echt zo dat je ofwel top of bottom bent? Dat als 2 bottoms of 2 tops samen naar huis gaan er niet veel gebeurt, niet meer dan oraal. Bij mij kwam het niet eens op dat je het ene of het andere bent. Volgens die kerels (zelf homo's) wel. |
Hahah. :D Er zijn ook versa's die t beide zijn. ;) Meestal met een voorkeur voor t een of t ander.
Axel is bottom. :p |
Stel dat je anale seks beiden heel kut vind. Heb je dan niet een beetje een saai seksleven? :o
|
Geen idee. ;)
|
Citaat:
|
Stel dat een heterostel niet van vaginale of anale seks houdt, is dat niet saai dan?
|
Citaat:
top bottom versatile met voorkeur voor bottom versatile met voorkeur voor top geen van allen |
jullie moeten niet zo nieuwsgierig zijn :nono:
|
Maar het is voor de rest zo saai of spannend als je het zelf maakt. Als je denkt dat seks alleen maar leuk is als er penetratie plaatsvindt, dan heb je imo ook niet zo'n spannend seksleven (en in ieder geval niet veel fantasie ;)).
|
Nou niet alleen maar, maar als je dat praktisch nooit doet zou ik het wel een beetje jammer vinden ja.
|
Ik ben er persoonlijk trouwens ook niet van overtuigd dat iemand wordt geboren als top, bottom of versa maar dat dat een voorkeur is die zich gewoon ontwikkelt en o.a. zeer afhankelijk is van de partner.
|
Citaat:
|
Ik vroeg het aan God, maar Hij geeft me geen antwoord meer :(
|
Haha shunned :cool:
|
Al die jaren misdienen voor niks geweest
|
Ik voel je pijn.
|
Gelukkig kreeg je als misdienaar wel de lekkere crunchy hostie, niet die papperige die le gepeuple krijgt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk trouwens wel dat Martino het vrouwtje is :y Hij haat mannetjevrouwtje :y *O* |
Inderdaad, ik haat die stomme mannetjevrouwtje vergelijking
|
Ik snap eigenlijk niet wat er zo erg aan is :o
|
Citaat:
Voor de rest is het natuurlijk vrij kortzichtig en soms beledigend dat sommige mensen er van uit gaan dat er altijd één iemand de 'man' is en een ander de 'vrouw' in bed, in de relatie of in de verdeling van de huishoudelijke taken etc. (en dat zoiets uberhaupt iets met elkaar te maken heeft), en een onbeschofte nieuwsgierigheid naar zaken die nogal privé zijn. Maar dat weet je natuurlijk al lang en vraag je alleen maar in een poging om mij op de kast te jagen :p |
Ik snap het hele systeem (denkpatroon van hetero's) erachter wel, maar ik vind het wat ver gaan om het meteen onbeschoft etc te vinden dat ze dat doen/denken. Het gaat niet puur over je voorkeur in bed, maar ook gewoon over allerlei andere dingen die makkelijk te categoriseren vallen. En ik vroeg me dus af waarom het direct is van HAP datmagnie. Laat de onwetende hetero's lekker de groepjes eigenschappen zo houden? ;) Ik zei het in eerste instantie om je te pesten ja, maar het doorvragen was serieus.
|
gelijke rechten maar dit dan weer niet want dat is stom, ik hou toch zo van homos, uit de kast, op de kast, allemaal (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ik weet niet waarom aap opeens overal tussendoor komt fietsen en noot en mies dan weer niet
|
Want even voor de goede orde, mannetjevrouwtje is toch veel meer dan alleen top/bottom?
|
Citaat:
|
Hoe zit dat in jouw relatie Lusi?
|
Citaat:
Sowieso is de notie dat je dat niet kan stereotyperen heel vreemd. Er zijn ook stereotypes over vrouwen. Gaan die voor alle vrouwen op? Nee. BoeienT. |
Citaat:
|
Ja de vooroordelen vliegen me daarbij ook om de oren ja! Wat een lastig bestaan zo :(
|
Citaat:
|
*boer laat*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou de betere pijper ook stofzuigen bij homostelletjes?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu vind ik je een beetje eng.
|
Je moet hem eens laten zien de volgende keer! Ik heb zoiets nog nooit gezien in het echt.
|
Dat vond je al, weet je nog ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bah ik zie ineens die kerel met zijn maanden opgespaarde cum in flessen voor mij. |
Spoelen met lauw water en zeep. En dan de zeep daarna heel goed uitspoelen. Heel heel goed uitspoelen.
|
Pikt de zeep anders zo hard? Of maakt dat gewoon het ding stuk. :o
|
Citaat:
Ik weet niet welke "bevestigingen in de gaycommunity" jij kent (welke community? ik ben in ieder geval nooit gevraagd om lid te worden :P), maar als mij door een collega zonder blikken of blozen wordt gevraagd of ik een mannetje of vrouwtje ben, dan vind ik dat nogal onbeschoft. En ja, als iemand zonder mij (blijkbaar) echt te kennen toch bepaalde vooroordelen of stereotypen aan mij toeschrijft of meent dat ik daar aan zou moeten voldoen, dan vind ik dat vaak dom of kortzichtig of beledigend, afhankelijk van hoe zoiets wordt gebracht of toegelicht. En het is al helemaal irritant als vreemden menen te weten hoe het er aan toe gaat in jouw relatie, of daar zonder blikken of blozen naar vragen. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |