![]() |
Zweten
Ik krijg het soms wel snel warm
en dat vind ik opzich geen probleem echt maar ik ben bang dat er dan zweet plekken onder me armen komen het is nooit te zien maar het zit echt niet lekker, had van dat anti transpirant ofzo zo 1 met groene dop van kruidvat helpt wel maar niet altijd soms zie ik echt heel kleine plek maar toch ben er niet blij mee weet iemand een oplossing en nee geen dokter en weet iemand ook hoe het komt en of ik er voor altijd van af kan komen? |
Gebruik een roller, dat droogt namelijk. Voor twee dagen ruik je ook niet meer naar zweet.
Ikzelf gebruik Neutral, dat kun je volgens mij voor 4 euro bij de kruidvat halen of bij vele andere drogisten. |
Citaat:
|
Ooh en nog wat........scheer je oksels regelmatig. Anders heeft het niet veel nut.
|
Oksels scheren is voor mietjes. Is overigens ook niet nodig.
Een roller is een goede tip, maar een deoderant is ook gewoon al goed genoeg. Kijk goed als je een deoderant kiest: I het alleen anti-transparant of nog meer? Anti-transparant zorgt er (als ik het goed heb) alleen maar voor dat je niet stinkt, dus niet dat je niet zweet. Correct me if I'm wrong. ;) Dus je kan, als je totaal niet wilt zweten, beter voor iets anders gaan. Ik gebruik Rexona. Werkt prima. |
Citaat:
D'r zijn nu al enkele opties gegeven in dit topic. Ik zou zeggen, probeer wat uit ;) . |
Citaat:
i@ boven ik ga ook proberen :p |
Om te bevestigen, een roller werkt véél beter dan een spuitbus in't geval van zweetplekken.
|
Citaat:
gebuik nu roller |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |