![]() |
Wat heb jij vandaag gewaardeerd?
|
|
Is dit een topic voor grappige plaatjes? Ik had het idee om iets te posten wat je vandaag had gedaan/meegemaakt dat je leuk vond. ;o
Had net iets in me gedachte om te posten maar laatmaar XD |
Dat mag ook hoor. Maar een plaatje kun je ook waarderen.
|
|
In mijn eigen bed slapen en vandaag lekker niksen (y)
|
|
Rondje gewandeld met familieleden en de hond, terwijl een paar dagen geleden ruzie was en nu gelukkig voorbij is.
En nu op bed kan liggen met de iPad ipv op die kut bureaustoel te moeten gaan zitten. |
Honderd Amsterdammers verklappen hun leeftijd
Een bijzonder en voor sommigen wellicht wat confronterend project van filmmaker Jeroen Wolf. In een filmpje dat 150 seconden duurt, zet hij honderd Amsterdammers op een rijtje. Zij noemden allemaal hun leeftijd, van 1 tot 100. http://www.parool.nl/parool/nl/38/ME...leeftijd.dhtml http://vimeo.com/48237094 |
Ik waardeer koffie en een boterham met kaas, lente-ui, avocado en kruidenzout als ontbijt *o*
|
Kennis van mij is (donor)vader geworden en aww wat een supermooie (niet alleen lieve :p) foto's <3 *smelt smelt smelt*
|
Meneer de psychiater. Hij kan zich goed voorstellen dat ik me 'bekeken' voel en dat dat niet uit achterdocht is. En hij houdt opnames en pillen zo ver mogelijk weg. Hij vindt dat ik me sterk en blijmoedig door de hele situatie heen sla en hij kan heel goed begrijpen dat ik ook een keertje wat minder vrolijk ben. Kortom, ik ben gerustgesteld dat men voorlopig nog geen moord en brand schreeuwt.
|
Citaat:
Mezelf :cool: en BEPAALDE SMSjes. |
|
Ik denk niet dat D66 die zelf heeft gemaakt :o
wel aardig gedaan overigens :D |
|
Mijn nieuwe kast *O* Die ik zometeen ga whitewashen.
|
Het eten net.. döner vlees met friet en salade ;d
|
Mijn telefoonrekening die heel erg meeviel.
|
Ik crosspost het lekker overal: ik heb zojuist hardgelopen! *O* Les 1 van Evy heulemaal uitgerend!
|
Citaat:
OT: Mijn nieuwe studie en kamer enzo (Y) |
Morgen uitslapen <3
|
Morgen vrij
|
Morgen WERK :o EINDELIJK
|
|
Had nachtdienst, toen ik thuiskwam stond er een kopje koffie op tafel met een briefje erbij:'hier een heerlijk kopje koffie voor jou. tot vanmiddag.' Het werk van mijn zoon <3 (y)
|
Citaat:
Ik kan vrije tijd waarderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net het zwanehalsding van mijn wastafel uitgemest. Heerlijk is dat, alsof je een dikke puist uitknijpt. Bij iemand anders. (y)
Nu kan het er weer een jaartje tegen *O* |
Mijn comment op de Billboard Awards:
Oh dear God, Linkin Park was a relief after all the lipsyncing so called artists. ikhebogen 12 uur geleden 27(Y) 27 likes motherfuckers :cool: |
http://www.parool.nl/parool/nl/38/ME...-de-maak.dhtml
Hopelijk zit er iemand van het kaliber Brian (Gouden Kooi) in. (y) |
Dat ik nu eindelijk iets aan het probleem Gedrag Moeder ga doen, na al die jaren (nouja, ik ga er voor zorgen dat andere mensen dat gaan doen). Het besef is er, het plan ook, en ik ben nu oud genoeg om eens stappen te gaan ondernemen. Tijd voor hulp, en dat gaat er komen ook (Y). Ik heb er het volste vertrouwen in.
|
Een zak croky bolognese chips die nu alweer op is..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dankjulliewel allemaal ^^
|
Oude cd's! Ben ze heel hard aan het draaien, heerlijk :cool:
|
Ik heb maar 5 minuten hoeven wachten bij de huisarts, afkloppen.
|
Bijgeloof is tot daar aan toe, maar waarom zou je het wachten afkloppen? Je bent er al klaar mee, dat kan niet meer misgaan.
Ontopic: goede ideeën die goed uitpakken (y) |
In Brabant kijken we niet zo nauw.
|
|
:cool::cool::D
Was dat van gisteren? |
Ja (y)
|
Goeie zet :cool: dat waardeer ik wel.
|
2012 is gewoon het allerbeste jaar allertijden voor mij (y)(y) wat een fucking goed topjaartje :cool:
|
|
|
Mijn superlieve vriendje :bloos: en dat we zo'n superheerlijke dag hadden in de efteling!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |