![]() |
Aantal bedpartners
Hoeveel bedpartners hebben jullienongeveer gehad?
|
0
|
1.
|
1/2 ;p
|
Citaat:
|
geen sex gehad alleen gebeft/geknuffeld
|
1
|
Citaat:
|
Als je het specifiek hebt over partners IN bed dan zijn dat er 4
De andere 10+ was buiten of in de auto.. hihi :x |
4..
|
Ik bedoel ook, gewoon aantal sex partners eigenlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik tel er nu 12 op maar er ik had mijn geheugen hiervan begraven en nu is het niet zo helder meer. Er zijn ook enkele waar ik geen sex mee heb gehad maar alleen oraal mee heb gedaan dus ik weet niet of die ook meetellen maar die heb ik niet meegeteld. |
10, en geen partners waarmee alleen maar orale seks is geweest. Het is altijd ook all the way gegaan.
En trouwens allemaal vrouw. |
3
|
23. Ja. Ik weet het.
|
1.
|
Citaat:
Maar met hoeveel had je relatie? |
Met 1 een relatie, door hem ben ik ook ontmaagd. Daarna het vrijgezellenleven ingegaan.. Wel altijd veilig. Ik heb in totaal 4 fuckbuddy's gehad of meer.
|
Ben je dan nog in voor relatie?;)
Of vind je het zo prima? |
Citaat:
|
Citaat:
ot: 3. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt dus 23x sex gehad met "4 of meer" fuckbuddies? Dan klopt mijn antwoord ook niet meer? Ik heb de aantal mensen geteld waar ik het mee heb gedaan en dat hier benoemd, niet de aantal keren dat ik sex heb gehad want dat is er meer en moet ik dan ook gaan tellen. TS, ik ben in de war:( |
Ach bedparnters aantal hoeft alleen maar.
En Sneeuwzwart. Als een man romantische dingen wil doen wil hij wel meer dan seks. Maar wie weet ontmoet je wel iemand. Of je houd het gewoon zo. |
Citaat:
|
Oh zo.. maar wow.. ik moet ook maar weer snel aan de slag denk ik ;p
|
Citaat:
|
Citaat:
:n |
2 btw, 3de zal niet lang meer duren normaal als alles zo blijft gaan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:n
|
Ik 39:$
Veel ik weet het maarja, geen vriend is dus vijgezellen leven, Uitgaan en aantal seks buddy's gehad |
Nondeju tochtig vrouwtje
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
OT: Ik 0. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Khou van variatie haha
|
Dat blijkt ja, en allemaal gepijpt zonder condoom zoals je eerder aangaf? Doe je wel is een testje af en toe?
Dat je variatie wil oke, maar ik neem aan dat je ze niet eerst langs de ggd stuurt voor een test als je ze gaat berijden |
Ik zou nooit onthullen hoeveel bedpartners ik heb gehad :D kom nou :D
|
Citaat:
Meeste gwn zonder condoom pijpen. Testen heb k zeker gedaan haha |
Ja euh, wat is seks (dat schrijf je met ks, kom op mensen!)? Beffen/pijpen is ook seks.
Maar goed, ik heb met 4 mensen geneukt en met 8 mensen (waar trouwens de eerder genoemde 4 ook bijgeteld zijn) andere vormen van seks gehad. |
Zes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dat mag niet. |
Nou ja, kommaneuken is ook een vorm van sex (of seks):D
|
Nee, dat is fatsoenlijk Nederlands schrijven, niks anders.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |