![]() |
Parasaaimale Saaiken a.k.a. Het Saaiste Saaituig #1709
Snebbeltje 70
Martiño 45 Stefenootje 43 fizzle-fluffy 39 Quintiano 34 Etmakas 34 Chicka Little 32 sann 28 Chick Rock 24 Little Phoebe 24 Noedelhap 22 Paranoide 15 ßuerp 15 Turk February 11 Ingegerd 7 Trimm Trabb 7 Carn 6 Mc Kauw 6 MargotTenenbaum 5 Tink* 5 Miekje* 5 Zeppelin 4 kid606 4 Panopticon 4 Rationeel 3 Klaverhap 3 Andijvie 2 Luwte 2 Havock 1 Macrador 1 |
"Ik geloofde vroeger ook nooit in dat soort zaken, maar nu wel.
Dat komt door mijn zoontje. Hij is nu 8 maar toen hij zo´n anderhalf was, waren we een keer op een begraafplaats. Hij zat in zn buggy, en hoewel hij normaal gesproken altijd heel rustig was, werd hij heel onrustig, begon te huilen en zei steeds nee mama nee weg weg nee. Een paar jaar later begon hij een heel verhaal tegen me te vertellen, iets over een boot en een lange reis, ik snapte er niets van want wij waren nog nooit met hem op een boot geweest. Toen ik zei dat ik het niet begreep, zei hij `ja maar dat was ook niet met jou, dat was met mn andere mama! ` Later heeft ie wel vaker verhalen over zn andere mama verteld. Ook is hij een tijd onrustig geweest nadat zn opa was overleden. Soms zaten we in de auto en dan zei hij opeens, kijk mama, opa is er ook! Dan zat ie opzij te kijken en te praten tegen opa. Ook zei hij dat hij, als hij bij oma was, altijd opa op de bank zag zitten. Na een tijdje hoorde ik hem er niet meer over, en ik vroeg ernaar. Toen zei hij: nee ik zie opa nu niet meer op de bank zitten, ik denk dat ie nu eindelijk de weg naar de hemel heeft gevonden, fijn voor hem he mama" Door dit alles weet ik nu wel dat er meer is tussen hemel en aarde, hoe komt een klein kind hier anders op? Ik heb er inmiddels over gelezen en het blijkt dat jonge kinderen dit vaker hebben. Nu hij ouder wordt, merk ik dat het minder wordt." Ander verhaal van dat topic. Duidelijk iemand die niet snapt dat kinderen een levendige fantasie kunnen hebben :') |
Citaat:
|
Mijn moeder heeft voordat mijn broertje werd geboren een miskraam gehad. Vlak daarvoor heb ik het een keer tegen mijn ouders gehad over mijn broertje of zusje die in mama's buik zat, terwijl mijn ouders aan niemand hadden verteld dat mijn moeder zwanger was. Toch ook best gek.
|
Waarschijnlijk hebben ze het dan een keer besproken waar jij bij bent geweest. Kinderen kunnen soms heel specifieke details uit hun jeugd herinneren, zelfs van dat ze heel klein zijn, die ouders wat sneller vergeten. Of het is gewoon toeval.
|
Niet bedoeld om het onderwerp te ridiculiseren hoor, maar ik vond het zo typerend voor de manier waarop mensen die dit soort verhalen posten er tegen aan kijken. Vooral die laatste zin spreekt boekdelen, waar een rationeel denkend iemand uit kan opmaken dat het komt door de fantasie van het kind.
Desalniettemin vind ik het wel fascinerend waar het menselijke brein toe in staat is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoo, fijn restjes eten die ik van thuis heb meegekregen (Y)
|
Ik moest trouwens gisteren wel lachen. Mijn opa en oma aten bij ons voor m'n vaders verjaardag. Mijn vader kookt bijna altijd niet-Hollandse pot, vooral als er gasten zijn. Soms dus Italiaans, Marokkans, Indiaas, etc. Dit keer maakte hij een Scandinavische stoofpot met vis. Aan het eind van de maaltijd zegt opa bedenkelijk "Ik heb heel lekker gegeten hoor, maar het is wel weer bijzonder. *pauze* Ik heb nog nooit aardappels met schil gegeten." :d
|
Ik heb nog goede curry voor de late night munchies straks, leftover van gisteren omnomnom.
|
Tjongejonge, wat een slapstick is Ajax - Heerenveen zeg. Je zal er maar een kaartje voor gekocht hebben :D(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo boer zoekt vrouw!
|
Wow, heb voor het eerst in mijn. leven de meeste posts in een saaitopic :eek:
|
Ik sta bijna nooit meer op 1, geen idee hoe ik dat vroeger deed.
|
Of nou ja, toen was er genoeg om over te praten, nu lees ik meestal denk SAAAAI en surf weer verder :o
|
Op 2 topics 2 weken geleden na dan, die waren awesome :cool: (Y)
|
Da jonkie heeft gewoon 1109 brieven :D
|
Mwoahhhh BZV is er nu zo'n beetje op he? *O* morgenochtend mag ik die kijken. Nu al zin in <3 Dat is mijn beloning voor het hele weekend belachelijk hard aan m'n scriptie werken, namelijk gisteren van 8:00 tot 23:00, slapen van 00:30 tot 5:30 met drie kinderonderbrekingen en weer gescriptied vanaf 6:00. :eek:
|
Citaat:
|
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger vind, Boer Zoekt Vrouw of The Voice of Holland. Turk, wat vind jij?
|
Whehe
Yvon: "Wil je weten hoeveel brieven?" Arthur: "Ja!" Yvon: "ELF mooie vrouwen hebben op jou geschreven" Arthur: "....Da's mooi." :D |
Citaat:
|
Geen idee waar dit topic precies voor is.. ik zie random dingen voorbij komen dus..
/stomiteit aan In de trein loop ik net zolang rond tot ik ergens een knappe jongen zie en dan ga ik er zo dichtbij mogelijk zitten. Naast ouderen of saaie mensen zitten is gewoon boring, dus hou ik een datingjacht zelfs in de trein. /stom uit |
Nou, Sergay, dat is een mooi begin van je Saaicarrière.
|
Citaat:
|
Ik ben net toch maar naar de openluchtbios gegaan, maar ben als compromis in de de pauze naar huis gegaan. En dat is natuurlijk een beetje stom, want nu heb ik de film maar half gezien, maar ook goed want kan ik gaan slapen, maar heb ik toch een beetje sfeer meegepikt en een vriendin na lage tijd weer even gezien (Y)
|
En nu ga ik dus slaaaaapen.
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik in mijn eerste saaitopic alle weerwolfspelspelers heb uitgelachen omdat ik mijn eerste spel (als wolf) won :cool:
Hmm, misschien moeten we toch weer eens gaan spelen. |
Oh en welkom Sergay, saaitopics zijn inderdaad voor random dingen en goede discussies en alles wat je niet in andere topics kwijt kan enzo (Y)
|
IR Baboon
*haalt vinger uit reet en ruikt met een verbaasde blik* doe ik het al een bietje goed?:bloos: |
ZO, ik ben weer thuis *o*
|
Ik heb nog nooit een weerwolfspelgespeeld,volgens mij ben ik heel slecht :o
Ik ben naar de roodharigendag geweest en ik weet het zeker: Als ik kinderen kan krijgen, wil ik rooie! Omg. Sowieso, kinderen, maar roodharige kinderen <3 |
Citaat:
Is je partner roodhaar dan heb je 50% kans op roodhaar kinderen. Yay voor genetica:cool: |
Het probleem met roodharige kinderen is een beetje dat ze of belachelijk mooi zijn en ik ze nooit naar buiten zou laten of ze zijn spuuglelijk en dan wil ik ook niet met ze over straat.
|
:D Wat een kindervriend ben ik toch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken maar 1 roodharige man die ik eventueel wel zou willen doen geloof ik, verder vind ik ze allemaal niks. Rode meisjes daarentegen (Y)
|
Hoewel daar natuurlijk ook gedrochtjes bij zitten. Nou ja. :D
|
Over zes dagen word, als het goed is, het eerste kindje in mijn vriendengroep geboren :cool: (Y)
|
Oh en ik ben tante van een ginger :o
|
Citaat:
Ik zou bij een roodharig kindje gewoon nooit geloven dat het echt uit mij gekomen is. |
Ik zie nu op de laatste foto's dat m'n neefje steeds blonder wordt, aangezien het jongetje is vind ik dat een goede zaak.
|
Vandaag nog een gingermeisje gezien, mooi kind. Blonde moeder, donkerblonde vader. Haar broertje is witblond :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |