![]() |
Verkeerde naam roepen
Een vriendin van me vertelde dat ze met een jongen in bed lag, maar hij de naam van zijn ex kreunde tijdens de seks.
Is er bij jullie ooit de verkeerde naam geroepen? |
Oh wat krom.. je beseft toch wel welk woord op je tong ligt?
Bij mij niet gebeurd ;o Ook niet met degenen die een vriendin hadden en vreemd gingen |
Ik kreun nooit namen. Juist om dit soort onzin te voorkomen.
|
Hetzelfde als feniks.
|
De stiefvader van mijn vriend heeft me een keer aangesproken met de naam van de ex van mijn vriend, maar dat vond hij zelf het vervelendst van iedereen. (dit was uiteraard niet tijdens seks)
Verder, nee, nooit gehad. |
Heb nog nooit seks gehad met iemand die mijn naam schreeuwde, of de naam van wie dan ook, en ik weet zeker dat ik daar niet van gediend zou zijn.
In het dagelijks leven gebeurt het regelmatig dat ik namen door elkaar haal. Dat interesseert volgensmij niemand heel erg. Behalve mijn schoonvader, die vindt namen extreem belangrijk. Maar die denkt ook dat televisie the root of all evil is. |
een vriend van me had een keer de vriendin van een goede vriend zver gekregen dat ze voor de grap de naam van hem zou roepen. gelukkig kon hij er wel omlachen :)
|
Roep nooit namen idd. Dat is wel zo makkelijk
|
Ik roep ook nooit namen. Niet omdat ik bang ben de verkeerde te roepen, maar eh, het komt niet eens in me op om een naam te roepen.
|
Plus: jij zal je maar vergissen... Dat je keihard Schrödinger krijst of Kazet Nagorra, ipv zijn echte naam.
|
Het kan toch best geil als je partner je naam kreunt..
|
Citaat:
|
hahaha oke dat is wel erg genant :P
|
Is me nog nooit zelf overkomen, wel andersom :D(N)
|
Ik zou heel hard lachen als mijn vriend me fizzle zou noemen tijdens de seks :d
Maar hij zit niet op het forum. Jammer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |