![]() |
Mannen die beenhaar scheren.
Deze zomer was het vaak niet bepaald korte broeken weer, maar in die paar weken wanneer het wel lekker weer was, is het me opgevallen dat veel oude mannen hun (onder)beenhaar scheren ? Ik weet het niet zeker maar toen ik een paar keer toevallig naar de benen van mannen tussen de 40-60 keek ( heb geen rare oude-mannen-onderbenen-fetisj of iets dergelijks, ik keek er gewoon toevallig naar ) hadden ze allemaal nauwelijks tot geen beenhaar . Ik ben er toen meer op gaan letten ( vroeg me toch wel af of meer oude kerels dat hadden ) en ik zag het heel vaak, terwijl bij mij op school niemand dit doet.
Is het zo dat dat haar gewoon uitvalt op een bepaalde leeftijd of dat er een vage periode in de jaren 90 is geweest waarin het heel modieus was om je benen als man te scheren, en dat die mannen daarin zijn blijven steken. Ik weet het, het is een rare vraag maar ik verbaas me er echt over.:confused: |
Hmm, mn vader heeft ookniet bepaald veel beenhaar ookal is hij wel een behoorlijk behaarde man, en mn moeder heeft geen enkel haartje daar zitten terwijl ze niet scheert.
En ze zei ook datze vroeger wel beenhaar had, dus volgensmij word het idd minder als je ouder wordt ;o |
Mijn oma is met een kerel getrouwd waarvan wij denken dat ie zijn benen onthaart, hij heeft ook compleet gladde oksels. Ik durf alleen niet van dichtbij te kijken of er nog wel donshaar zit, dus ik weet het ook niet zeker. Misschien heeft hij inderdaad gewoon weinig lichaamshaar (over).
|
Niet opgevallen, maar in de zomer heb ik dan ook andere prioriteiten als het beenhaar van 50 plussers observeren.
|
Dat wat boven me staat beschreven en ik scheer ook eens in het jaar men benen.
|
Ik scheer mijn beenhaar niet en ik let ook niet op de benen van heren, maar het lijkt me, naar eigen observaties, goed mogekijk dat je beenhaar verliest. Ik zie vaak genoeg ouderen die amper tot geen beenhaar hebben, maar bijvoorbeeld wel een behaarde borst of armen.
|
Ik heb veel beenhaar. Let er dan ook wel op, ik denk dat ze het verliezen..
Mijn leeftijdsgenoten hebben het nog nauwelijks.. |
Mannen met haar zijn sexy.
|
Toevallig allemaal fanatieke wielrenners?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou nooit m'n benen scheren, noch m'n oksels. Enkel gezicht en tussen de benen. :)
|
Citaat:
|
Ziet het er niet raar uit als je wel je schaamhaar scheert maar niet je benen?
|
Euh... nee? Echt niet.
Doe het eens en bekijk jezelf in de spiegel. Wél voorzichtig zijn hé. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet zozeer bij 40'ers en 50'ers, maar bij 70+ers kan het beenhaar wel zichtbaar dunner worden.
|
ik scheer enkel mijn gezicht. de rest is puur natuur.
|
Gezicht is wel nodig, en beneden vind ik ook wel fijn. Maar beenhaar, nooit, dat is mijn trots, haha :D Okselhaar trimmen kan van pas komen als het echt teveel wordt, maar daar heb ik amper last van :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |