![]() |
Moet het licht aan tijdens seks?
Voor mij hoeft het niet per see. Ik word niet speciaal opgewonden van lichaamsdelen zien tijdens de seks, veel jongens ervaren dit echter wel. Jij?
|
Licht aan is praktischer.
|
Een nachtlampje of zo. Vind het niet relaxed om naar een felle peer te kijken terwijl ik genomen word.
|
Liever in het donker.. maar nachtlampje of een klein lichtje is prima.
Voelt meer verborgen en op me gemak in het donker, in het licht is het meteen zo van.. "kijk naar me edele delen en gij zult snel beproeven" |
Hmmm, neuh, niet per sé. Maar het hoeft ook niet per sé uit. Het is maar niet hoe het uitkomt, meestal is het met nachtlampje aan, voor we gaan slapen/als we net wakker zijn. Maar als we midden in de nacht seks hebben, ga ik geen moeite doen om zo'n lampje aan te maken.
|
Ik vind fel licht sowieso niet fijn. Dus liever schemerig, om het zo maar te noemen. Nachtlampje aan, of het rolgordijn half naar beneden, of iets in die richting. Dat vind ik het fijnst. In het donker is trouwens ook prima.
|
Ik denk dat niemand een bouwlamp op ze gok wil tijdens de seks :P.
Het maakt me niet uit, maar het licht staat zelden tot nooit aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het laat mij siberisch.
|
voor mij licht aan, ik vindt het heerlijk als ik mijn l.. zie verdwijnen in mijn vriendin!
|
Citaat:
|
Maakt me niet uit. als ie toevallig aan is dan mag het aanblijven, en als het uit is is het uit.
|
Ik heb het liefst overdag seks, dus als er zonlicht is, prima. Dan zal ik ook het gordijn niet dicht doen. Maar in de nacht hoef ik geen lamp op mijn hoofd nee.
|
Citaat:
|
Nou ik vind seks bijna saai met het licht uit. Voor mij is zien wat er gebeurt echt heel belangrijk. Ik vind het ook een afknapper als het licht uit moet van een bedpartner eigenlijk. Dus veel liever aan!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |