![]() |
Wat saai zeg #1710
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!
Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 1710! Voor de verandering weer eens een ouderwets topic met openingspost en oldskool titel. sann 82 Chick Rock 59 Martiño 46 Lorelei 45 Snebbeltje 42 Noedelhap 28 Lusi 26 Little Phoebe 20 Quintiano 18 Carn 17 MargotTenenbaum 15 fizzle-fluffy 13 Klaverhap 11 Ingegerd 10 Zeppelin 9 Macrador 8 Sergay 8 Etmakas 8 Turk February 7 Sarah 6 Strumley 4 ßuerp 4 Uomi 3 Chicka Little 3 kid606 3 Geel 2 Stefenootje 2 Commendatore 1 Paranoide 1 |
Jij bent eerder!
|
Wel de andere titel!
|
Hah :cool:
|
Oke, ik moet nu weg. Hopelijk heb ik wind mee want ik kan m'n spieren even niet vinden :o:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke doei!
|
Doe de titel van CR, die is veel leuker.
|
1 Avatar $2,782,275,172
2 Titanic $2,185,372,302 3 The Avengers $1,502,566,000 4 Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 $1,328,111,219 5 Transformers: Dark of the Moon $1,123,746,996 Wat een treurige top 5 highest-grossing films of all time. :| The Avengers? Transformers 3? De lijst met inflatie-aanpassing is veel indrukwekkender: 1 Gone with the Wind $3,301,400,000 2 Avatar $2,782,300,000 3 Star Wars $2,710,800,000 4 Titanic $2,413,800,000 5 The Sound of Music $2,269,800,000 |
En maar klagen dat het slecht gaat met de filmindustrie :o bioscopen hebben het nog nooit zo goed gedaan
|
Awh, één van mijn favoriete characters uit The Walking Dead is in S02 aan zijn einde gekomen :'(
Spoiler
|
@Turk
Wat betreft Rutte; nogmaals, ik vind ook alleen dat hij weldegelijk MP-allure heeft. Dat is mijn mening en dat staat bij mij los van (zijn) inhoud. Ik begrijp dan ook niet zo goed wat je met je post bedoelt, daar ik voor mijn gevoel duidelijk was. |
Citaat:
|
Hallo *O* het is mooi weer en ik heb een ijsje en een nieuw King Louie jurkje en beide kinderen slapen dus tijd voor me-time *O* is er al een nieuwe aflevering van Wie trouwt mijn zoon? :bloos:
|
Foto van het jurkje? :o
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Die pretentieuze pose is het resultaat van snel naar achteren hupen omdat de zelfontspanner op 2 seconden staat :D
Stiekem heb ik nog meer jurkjes gekocht :o maar deze is vandaag binnengekomen en draag ik nu! |
Citaat:
|
Ja!
|
Citaat:
|
Wat zie je er leuk uit daar, Kat (y)
|
Ho hier moet ik niet zijn
|
Citaat:
|
Why thank you guys :o
|
Ziet er goed uit, Klaverhapske :o
|
Leuk meisje en leuke jurk (Y)
|
Leuke pic (Y)
|
Je ziet er ook altijd best wel jong uit en dan vind ik het weer gek dat je helemaal mama bent :D Maar dat is sowieso gek bij iedereen onder de 30 :o We zijn alleen nog maar vivamoeders gewend in deze maatschappij :(
|
Jongejonge, tepels van vrouwen mogen niet meer openlijk op het forum maar die van mannen wel. Mag je straks ook geen borstvoeding geven op forummeets enzo? :S
|
Wel als je het in een speciale spoiler doet!
|
Jeej, het gesprek voor bijstand was helemaal niet eng en vervelend *O* de voorlichting was natuurlijk erg nutteloos (en het was binnen 30000 graden), maar het gesprek daarna ging prima. Aardige (en ook nog hete :bloos:) man, die mijn situatie heel goed begreep en me het idee gaf dat ik die bijstand waarschijnlijk gewoon krijg, ook zonder solliciteren *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit doet me denken aan een paar vrienden van me, die vrouwen die borstvoeding geven in het openbaar HATEN met een intense passie. :D |
Citaat:
Citaat:
|
Waar is Quis eigenlijk gebleven?
|
Achter gesloten deuren is wel een ..tikkeltje slecht geacteerd. En het verhaal zit ook niet helemaal goed in elkaar. Ik lees toch liever een Mijn Geheim denk ik, dan ben je tenminste in 5 minuten door zo;n wauwelverhaal heen
|
Bah, vrouwentepels!
|
Ik heb gisteren Achter gesloten deuren gekeken en ik vond het echt bagger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben INGRID EN DANIEL nooit gehoord van een combinatietest?
|
Citaat:
|
Citaat:
M aar het verhaal hangt wel aan elkaar van de logische fouten ja. Wordt die combinatietest trouwens standaard uitgevoerd (de nekplooimeting wel weet ik, maar die bloedtest ook?). |
Citaat:
|
Mja zo demonstratief gebeurt kan ik me voorstellen dat men zich er aan stoort. Maar het kan ook gewoon zo discreet dat je niks ziet. En mensen die zich daar aan ergeren kunnen mijn shiny metal ass bijten. Wat willen ze dan, dat moeders met baby's huisarrest krijgen zolang ze borstvoeden ;x
Van het weekend voedde ik in het verste hoekje in een restaurant waar dus niemand zat. En toen kwam er een groep van vijf mensen aan, begeleid door de GARCON ;x die hadden blijkbaar net die tafel waar ik zat gereserveerd. Dat was dan weer een beetje awkward. |
Citaat:
|
Oh en nee, niet standaard. Nekplooimeting ook niet.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |