![]() |
Nederlands
Moet je nerderlands praten?
of mag je ook een forum maken waar je bijvoorbeeld alleen spaans praat om bijvoorbeeld je spaans of duits of chinees of fries of engels of japans of turks of vlaams of marokaans ect.. beter te maken met andere ? |
Uit de forumregels:
Citaat:
|
Citaat:
er staat nergens dat ik spaans wil leren op forum maa rgewoon een voorbeeld |
Overigens zou ik wel wachten met een topic op onzin tot je daadwerkelijk meer mensen op het forum hebt gevonden die spaans met je willen praten. Of welke andere taal dan ook. En dan kan je het denk ik alsnog beter per pm met iemand oefenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Btw ik praat ook engels tegen andere op msn maar wil het nog sneller beter leren :p
|
Corrigeren ze je dan ook? want anders schiet het natuurlijk niet op.
|
Dan registreer je je op een engels forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik wt geen soort van deze site in het engels |
Wat Nederlands oefenen zou ook geen kwaad kunnen trouwens. ;) Als je een andere taal wilt oefenen zou ik naar een specifiek forum daarvoor gaan, of op Contact Gezocht posten en kijken of iemand interesse heeft.
|
Citaat:
http://dictionary.reference.com/ Juist als je iets niet begrijpt en je moet het zelf opzoeken leer je het t best natuurlijk. Voor de rest gewoon Engelstalige sites proberen begrijpend te lezen. |
Mijn ervaring is dat taaluitwisseling vrij traag gaat en dat je blijft hangen in het café-vocabulair (un bière s'il-vous-plaît) in plaats van echt begrip van een taal te krijgen. Ik zou daarom in navolging van Reverend zeggen dat het beste is om het diepe in te duiken en je helemaal storten op de taal die je wilt leren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |