![]() |
Haaruitval 15 jaar
Als ik in mn haar zit - om zeg maar beetje te stylen enso- dan zie ik dat er op de wastafel, veel haartjes zijn uitgevallen.
Dat is voor mij echt een ramp want dan ben ik klein(1.70m) en kaal:'(. Moet ik naar de huisarts of een dure shampoo gebruiken ofso? |
Valt er echt zoveel uit dat je kale plekken krijgt op je hoofd of zie je alleen die haartjes op de wastafel? Haaruitval is namelijk normaal, iedereen verliest op een dag ik dacht zo'n 200 haren. En als je met je haar aan het klooien bent 's ochtends dan schud je precies alle haren die loszitten eruit. En iedereen heeft in zijn leven periodes waarin hij wat meer "verhaart", dat trekt dan vanzelf weer bij. Dus pas als je echt op je hoofd ook ziet en merkt dat je haarbos minder dik wordt zou je kunnen stellen dat je kalend bent.
|
ik zie wel plekken van mn huid, door mn haren heen, maar dat komt meer door m'n kapsel
|
Op de plek van de scheiding of letterlijk door het haar heen?
|
Gewoon door het haar heen, zie ik een beetje vanmijn hoofdhuid.
Ik heb een stekelachtig kapsel. |
Dat lijkt me heel normaal.
|
Citaat:
|
Stress is weg, want als mijn vrienden in de klas met hun haren ´´spelen´´ of der aan zitten zeg maar, vallen der ook 4 a 5 haartjes uit zoals bij mij.
|
Uhmm jij klein o_O
ik zou het liefst 1.70 zijn ofzo T_T |
Ik ben een jongen hé, en ik woon in Nederland, waar de mensen gemiddeld 185 m zijn.
|
Citaat:
ik woon ook in nl |
Kom op man, als er 4 of 5 van de weet ik hoeveel tigduizend haartjes uitvallen krijg je niet meteen een kale knikker. Ik dacht dat het werkelijk om een klein handje vol ging, in de eerste instantie.
|
Sorry, ik was aan het stressen.
Maar het blijkt dus gelukkig normaal te zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |