![]() |
Bijna 17
Binnenkort wordt ik 17, maar ik heb geen idee wat ik aan mijn ouders kan vragen, heeft iemand tips? Ik weet dat dit de 100ste keer is dat iemand dit vraagt, maar topics uit 2004 zijn niet erg recent qua leuke cadeaus.
Alvast bedankt |
Wat heeft dit met liefde & relaties te maken? ...
|
Dagje snowboarden!
|
Hoezo vraag je cadeau aan je ouders.. dat deed je toch als kindje met sinterklaas?
Iemand wordt verwend -.- |
Deze kan naar T&P worden verplaatst? (Toch een nuttig sub-forum :p)
Wat zijn je hobbies, favoriete artiesten, etc? |
Je kunt ook gewoon een kaart vargen met een beetej geld voor op de bankrekening. Waarom moet je perse cadeau`s hebben? Ik ben al blij met kaartjes en dat mensen eraan denken dat ik jarig ben.
|
Ik ga deze inderdaad verplaatsen naar Tieners en Pubers, want dit heeft niet echt met liefde of relaties te maken.
|
Je kunt ook vragen of ze, in plaats van een cadeau, geld overmaken naar een goed doel, dat je steunt.
|
Roze pumps :D
|
Het is een jongen..
|
Een compleet verzorgd feestje voor je 4 beste vrienden.
|
Vraag een racefiets :D nee hoor :-) vraag idd wat geld als je dan wat ziet dat je wilt kun je het kopen..
|
heb je geen hobbys ofzo sport?
|
Citaat:
|
Ik ook en ben 19. Zo vreemd is dat niet..
|
Ik ook en ik ben 18 dus is echt niet vreemd ofzo !!
Maar wat je kan vragen is bijv een envelop met wat geld dan kan je altijd nog kijken wat je gaat kopen Wat ik zelf meester vraag is een cadeau bon van een zaak waar ik graag kom zoal open32 of coolcat of game mania etc... |
Vraag een CD van een artiest die je leuk vindt, of zeg gewoon tegen je ouders dat ze het zelf uit moeten zoeken, ze hebben nu al 16 verjaardagen van jou meegemaakt, en dat hebben ze overleefd... Ze kunnen nu vast ook nog wel iets bedenken ;)
|
Vraag dan voor een auto rijbewijs, is ook nog nuttig
|
Zelf weet ik ook nooit wat te verzinnen, ik ben echt inspiratieloos in dat opzicht. Als ik jou was zou ik iets doen met de tip van ferdinandfrees ;)
|
Ik heb gewoon geld gekregen. Altijd handig. :D
|
Citaat:
Ten slotte ben je maar een keer in het jaar jarig ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |