![]() |
Nieuwwww!!!!!! duh :P
Nou oke...
Ik ben hier nooit goed in maar ik ben DarkMoontje (lijkt me logisch) ben 18 jaar. Woon in Nederland, Gelderland en studeer op MBO. Uhm meer weet ik niet te vertellen en vertel ik wel als we beter leren kennen op deze site. xxx Ps: Ik ben een meisje:P |
Meestal sluiten meisjes af met x'jes :p Maar welkom!!!
|
Hey, welkom op scholieren! :)
Xx |
ben ook een meisje Kleur! alleen niet een standaard meisjes type:P dus ik doe mooi xxx inplaats x'jes:P
|
Citaat:
Nee maar niet standaard? Shoppen, chocola? Hoort dat bij jou?:p |
Welkom gurl :)
|
Citaat:
zo erg ben ik ook weer niet:D en ja ik ben gewoon heerlijk bijdehand en i love it!! |
Prima forummer! Bijdehante mensen zijn gaaf:)
|
Citaat:
|
Wat voor sport doe je?
|
Citaat:
Ben echt totaal geen sport type:S jij wel?? Zo ja wat dan??:P |
Ik fiets, loop hard en zwem graag. Maar wat doe jij als je niet sport? Dus waar ben je in geïnteresseerd?
|
Citaat:
ik ben erg geïnteresseerd in mijn studie. Het is een erg creatieve opleiding, dus ik hou van tekenen, schilderen enzo (wil niet zeggen dat ik goed ben:P) in mijn vrije tijd teken ik heel graag manga of chibi's ben ook keihard muziek en film verslaafd:) |
Leuke opleiding mede zwemliefhebbende muziek en filmverlslaafde! Wil je muzieksmaak beschrijven?
|
Citaat:
ik hou echt serieus van alle muziek behalve NL en opera en dat country achting stijl NEE DANK JE!!!! uhm mijn eigen stijl is vooral: soft metal & classic rock bijv: Within Temptation, black veil brides, escape the fate, linking park, blessthefall, my darkest days, evanescence, icon for hire, porcelain black, paramore, bullet for my valentine, enz...:P en jij??? |
Heeel soms is er wel een NL talig nummer dat wel klinkt. Ik luister verder alles op muziek wat 'duister' klinkt na. Van die zware metal. Niks voor mij. Hardcore ook niet heel erg. Verder rock, post-rock, pop en house muziek! Van dansmuziek ga ik dansen ^^ Klassiek ook prima en jazz of rap/ hip-hop. Wel gevarieerd allemaal.
|
Citaat:
ik ben juist van die duistere muziek |
Lol. :D Ik moet echt niks hebben van metalgeschreeuw, maar ik snap dat je het bevalt:)
Veel plezier nog op dit forum! |
Welkom *O*
ik zie een verband...hmm |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey welkom darkmoontje! (:
|
Welkom Dark, nog een goede film om aan te raden?
|
Citaat:
|
Uhu en ik was gewoon benieuwt wat voor smaak je hebt.
|
Wat voor soort films kijk je graag Darkmoontje?
|
Citaat:
behalve van actie en oorlogs films en horror durf ik niet alleen te kijken:$ voor de rest kijk ik echt alles!!!! |
Dus ook van "My little pony, Friendship is magic"?
|
Citaat:
|
Welkom hier op scholieren.com :D.
|
Citaat:
owwke dan die films niet de kinderachtige dingen niet:P sommige animaties zijn leuk maar lang niet allemaal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |