![]() |
Wat nu aangevangen
Hej allemaal
Kzal even men probleem uitleggen. Ik ben een jaar alleen geweest geen vriendin, en niemand ertussen (als je me begrijpt ;) ). nu heb ik sinds vorige week een vriendin, en geloof me ik was er echt wel verliefd op, maar ik denk dat da was omdat ik er mij te hard op fixeerde dat ik een nieuwe wilde. Het komt er eigenlijk op neer dat ik nu al het gevoel heb van dit 'Dit gaat niet voor mij'. :s Ik voel me op dit moment echt een r*tzak, want het was helemaal ni de bedoeling da ik ze wil kwetsen. khad het ook ni verwacht. Want ze is echt wel een leuk en lief meisje, enkel men ding niet. En zij is wel stapelverliefd op mij :s Ik heb voor mezelf al uitgemaakt dat ik er nog even over wil denken wat ik ga doen, maar ik heb voor mezelf al uitgemaakt dat ik volgende week een beslissing neem. Ik ben gewoon ten einde raad. Kunnen jullie me helpen? thx alvast ^^ |
nou niet volgende week een beslissing maken, maar nu.
Als je niet verder wil, moet je dat gewoon zeggen. Dan voelt ze zich vast even een tijdje niet fjin, maar alles beter dan aan het lijntje gehouden worden. |
Nou je moet wel eerlijk tegen haar zijn. anders hou je niet alleen haar maar ook je eigen voor de gek,
inderdaad beter nu dan volgende week het zal dan minder zwaar vallen voor haar. ik snap niet dat je zo iets kan flikken bij iemand die stapel gek op je is. |
Je twijfelt dus nog? Ik zou pas een beslissing nemen als je zeker weet wat je wilt, maar in ieder geval wel eerlijk zijn.
|
Dit zijn heel nromale gevoelens, na een tijdje gaat verliefd zijn over in houden van. Het is niet meer zo spannend als in het begin. Ga eens ongepland wat leuks doen samen!
|
Citaat:
Als je dan al twijfels hebt, is het niet goed. Dan ben je niet echt verliefd, maar is het meer het hebben van. |
Als je je niet dood irriteerd aan haar wat i dan het probleem?
Ik zou het gewoon proberen. |
Citaat:
@TS: wel eerlijk zijn. Als je dit gevoel na een week al hebt ("dit gaat niet voor mij"), dan zit er sowieso iets niet goed. |
het hele idee dat je aan haar twijfelt geeft eigenlijk al genoeg aan. Gewoon de knoop doorhakken. Nu dan, welteverstaan. Anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker, en je kwetst haar er ook nog eens mee.
|
Als je nu al zegt het voor jezelf te hebben uitgemaakt, waarom zou je dan volgende week een andere beslissing nemen? Maak het dan gewoon meteen uit. Het is volgende week echt niet makkelijker en je bent nu al knap zeker van je zaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerlijk zijn tegenover haar en je zelf en het zo snel mogelijk uitmaken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zegt haar lief te vinden en mischien kent hij baar nog helemaal niet goed dus heeft ze wel een hele leuke kant. |
Citaat:
Verder denk ik dat iedereen al het "advies" van Colonel Sanders maar moet negeren, want het is niet serieus (en niet alleen in dit topic). |
Wat mij verdrietig maakt is het feit dat je een relatie met haar aangaat met het idee dat je verliefd bent terwijl je helemaal niet weet wat je voelt en wat je wilt.. waarom dan gehaast? Neem dan de tijd om na te denken voor je definitieve plannen met iemand maakt. Je maakt dit meisje nu wel kapot, puur omdat jij ff een chick wilde. Doe dit aub. nooit meer want ik kan de gevoelens van dit meisje nu goed indenken.
Ik wil niet zeggen dat je egoistisch bent maar een ego-actie is het zeker wel. Zelfde met verkeringen die na 2 weken uitgaat.. om moedeloos van te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |