![]() |
Hoofddeksels
Ik ben een jonge twintiger, oké, ik ben net twintig ... en net als alle mannen in de familie verlies ik al op jonge leeftijd mijn haar. Nu heb ik er niet zo'n probleem mee, ik schaam me er niet voor want ik los het heel simpel op: mijn haar zeer kort houden.
Maar nu vroeg ik me af: welke mooie, moderne hoofddeksels kan ik me aanschaffen om mee naar buiten te komen? Niet om het te verstoppen maar als ik ergens heen ga zie ik al die jongens leuke dingen doen met hun haar en dat mis ik wel. Nu wil ik mijn look dus opnieuw afmaken maar dit keer met een hoofddeksel. Natuurlijk heb ik al aan petten gedacht maar ik heb er niet echt de kop voor vrees ik en het past dan ook nog helemaal eens niet bij mijn kledingstijl. |
Nogal moeilijk te zeggen omdat ik niet weet wat voor gezicht je hebt.
Als het je staat vindt ik dit soort flat caps wel leuk bij een kerel. :) http://lp.hm.com/hmprod?set=key[sour...product/large] |
Die vind ik ook geweldig en mooi :D maar was bang dat het te ouderwets zou zijn?
|
Ik vind ze tijdloos, en als die je leuk staan, waarom niet. :)
|
Opgepast dan maar, zou je de komende tijd best eens een foto kunnen sturen met m'n snoet om je advies te krijgen!
|
Citaat:
|
Hoedjes genoeg bij de h&m, maar een foto van je snoet hoef ik niet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Reverend: vandaar ook dit topic, dat ik geen blunders bega :) ik ben het met je eens dat het er vaak niet uitziet maar met de juiste keuzes kan het je wel net dat extra geven.
|
Citaat:
Maargoed, uiteraard is het een mening en de types die met die lelijke dingen rondlopen kan ik lastig serieus nemen. Daarom zeg ik: Gewoon lekker kort haar. Edit: Die shit staat mij trouwens fucking geweldig. Het gaat om anderen. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |