Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   met pijpen laten klaarkomen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1866105)

lovelife 07-09-2012 17:15

met pijpen laten klaarkomen

Hey

Ik heb gisteren me vriend gepijpt, en hij is klaargekomen (:
Maar, betekend dit nu dat ik het dan goed heb gedaan? of komt elke jongen klaar van even pijpen?
Wat is jullie ervaring hiermee?

Vendetta' 07-09-2012 17:17

Goed hoeft niet persé klaarkomen te zijn.

lovelife 07-09-2012 17:18

Nee snap ik... maar als hij het echt niet fijn zou vinden dan zou hij niet klaarkomen denk ik?...

Scarlet Spider 07-09-2012 17:32

Iedere man is blij als hij klaarkomt dus maak je maar geen zorgen.

Vendetta' 07-09-2012 17:32

Klaarkomen komt door zijn zenuwen te prikkelen geloof ik, en dat hoeft niet fijn te zijn.

Meestal overigens wel dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

lovelife 07-09-2012 17:58

okee gelukkig :)

Vendetta' 07-09-2012 18:06

En het verschilt trouwens per persoon dus het is niet te zeggen of je het bij je volgende partner/sexbuddy ook lukt.

Maar blijf oefenen/vragen wat hij lekker vind! :D

DaichiDechu 07-09-2012 18:44

eehm nouja ik denk niet dat een man klaar kan komen als hij iets niet fijn vindt of pijn doet, tenzij hij daar noujuist op geilt, zoals bdsm ofzo? x)
of alsdie gewoon supergeil is..
maar klaarkomen zelf is meestal wel lekker dus ik denk dattie zoieso wel genoten heeft ;)
maarja ik ben geen man dus ik weet ook niet precies hoe het zit..

lovelife 07-09-2012 19:03

Citaat:

abcdefgh schreef: (Bericht 32769173)
En het verschilt trouwens per persoon dus het is niet te zeggen of je het bij je volgende partner/sexbuddy ook lukt.

Maar blijf oefenen/vragen wat hij lekker vind! :D

daar heb je gelijk in :)

lovelife 07-09-2012 19:05

Citaat:

DaichiDechu schreef: (Bericht 32769213)
eehm nouja ik denk niet dat een man klaar kan komen als hij iets niet fijn vindt of pijn doet, tenzij hij daar noujuist op geilt, zoals bdsm ofzo? x)
maar klaarkomen zelf is meestal wel lekker dus ik denk dattie zoieso wel genoten heeft ;)

haha nee volgens mij houd hij niet zo van pijn :P maarja blij dat hij het dus waarschijnlijk niet verkeerd vond :P was er nogal onzeker over enzo :$

Volk 07-09-2012 20:06

Klaarkomen betekent niet meteen dat het goed was. Dat het goed was betekent niet meteen dat hij klaarkomt. Als je wil weten wat hij ervan vond moet je dat aan hem vragen.

Volk 07-09-2012 20:07

Citaat:

DaichiDechu schreef: (Bericht 32769213)

Klaarkomen kan ook zeer teleurstellend zijn als het niet goed gebeurt, als de aanloop niet goed is. Klaarkomen =/= Lekker

lovelife 07-09-2012 21:49

Nouja, dan vraag ik het wel aan hem, maar zouden jullie het niet raar vinden als het meisje je vraagt of je het lekker/fijn vond?

Vendetta' 07-09-2012 21:56

Nee, gewoon vragen.

Vowel 07-09-2012 22:11

Citaat:

lovelife schreef: (Bericht 32769410)
Nouja, dan vraag ik het wel aan hem, maar zouden jullie het niet raar vinden als het meisje je vraagt of je het lekker/fijn vond?

Waarom zou dat in godsnaam raar zijn? :o

Dark Phoenix 07-09-2012 22:15

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32769447)
Waarom zou dat in godsnaam raar zijn? :o

Omdat nee zeggen de situatie een beetje awkward maakt. ;) En omdat je sowieso meestal een beetje eindigt met een "uh, ja, duh." reactie.

Vowel 07-09-2012 22:17

Maar, ik bedoel dat het toch normaal is om aan je vriend te vragen of hij het lekker vindt, wat hij lekker vindt, of je iets anders moet proberen, etc? Openlijk over seks praten lijkt me helemaal niet raar. :P

Cherry Springs 07-09-2012 22:22

Je kunt altijd vragen of je dingen kan doen die het voor hem nóg lekkerder maken. Als hij het echt niet lekker vond had hij er vast wel iets van gezegd. Op zich snap ik wel dat je het ongemakkelijk vindt om aan hem te vragen of hij het lekker vond, maar als je het eenmaal gevraagd hebt is die ongemakkelijkheid zo weg en is het meer zo van, 'goh wat fijn dat je nu mij kunt vertellen hoe ik het voor jou leuker kan maken, dan kan ik zo ook nog wel vertellen wat je bij mij beter kan doen ofzo'. Het is helemaal niet zo raar als het lijkt. Eigenlijk is het maar stom dat mensen niet durven te praten over seks met degene met wie ze seks hebben, alsof ze automatisch maar moeten kunnen weten wat de ander het lekkerst vindt. Zo werkt het helemaal niet.

Dark Phoenix 07-09-2012 22:36

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32769457)
Maar, ik bedoel dat het toch normaal is om aan je vriend te vragen of hij het lekker vindt, wat hij lekker vindt, of je iets anders moet proberen, etc? Openlijk over seks praten lijkt me helemaal niet raar. :p

Openlijk over seks praten is ook niet raar, maar als je net na het pijpen vraagt of diegene het wel lekker vond wordt de situatie meestal wel raar. :p Moet je je voorstellen dat je net orale seks hebt gehad, klaar bent gekomen en je vriend vraagt of je het eigenlijk wel lekker vond. ;)

bierkoning 07-09-2012 22:38

Weet niet hoe oud jullie zijn, maar peins er niet te lang over. Hij is waarschijnlijk nog in de zevende hemel! Tuurlijk is er verschil in pijpen, en met wat iemand lekker vindt. Maar fuck it hij kwam klaar, vraag de volgende keer als je het gaat doen wat hij precies lekker vindt, als je het een beetje raar vindt om het direct te vragen. Dan ben je al een beetje in the mood. En hij ook! komt vast goed!

Lusi 07-09-2012 22:40

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 32769486)
Openlijk over seks praten is ook niet raar, maar als je net na het pijpen vraagt of diegene het wel lekker vond wordt de situatie meestal wel raar. :p Moet je je voorstellen dat je net orale seks hebt gehad, klaar bent gekomen en je vriend vraagt of je het eigenlijk wel lekker vond. ;)

Ik heb het weleens gevraagd en het is me weleens gevraagd (ja haha na beffen ipv pijpen :'() en ik vond het nooit raar. Misschien wat onzeker van degene die het vraagt, maar zeker geen probleem of raar. Want ook na klaarkomen kunnen er verbeterpunten zijn.

lovelife 08-09-2012 08:22

Oke :) bedankt voor jullie reacties, ik heb er zeker wat aan! Als iemand nog wat toe te voegen heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag,

Volk 09-09-2012 13:24

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 32769486)

Eh, mij wordt vrijwel altijd gevraagd of het wel lekker was, maakt niet uit met wie ik het doe. Vind ik niet raar. Ik dacht zelfs dat alle mannen dat standaard vroegen haha. Klaarkomen betekent helemaal niet dat het lekker was. Ik ben trouwens zelf wel meer van tijdens zeggen dat ik graag X of Y wil.

Smokeyking 09-09-2012 21:13

Ik vind niks lekkerder dan dat m'n meid het gewoon doorslikt hoor,
gewoon doorgaan tot het eind is voor mij gewoon het lekkerst. Maar dat ben ik? :-)

Steven1987 07-10-2012 09:59

persoonlijk vind ik de manier waarop véél leuker dan het klaarkomen zelf. Bewerkingen met tong, haar blik, geluidjes, de passie die ze erin stopt,.... zalig! Wat ik nog leuker vind is haar, voor het klaarkomen nemen :-), beide opgehitst en vuurwerk gegarandeerd :-).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.