![]() |
sims 1 kan niet op xp
volgens mij had ik hier al een topic voor aan gemaakt maar ben hem kwijt
sims 1 kan niet op xp maar wel op windows 7 hoe kan dit als je het spel start voor de eerste keer gaat ie de buurten laden van abracadabra en zo maar dat blijft ie doen je kan niet spelen |
speel je op XP of windows 7?
|
Sommige games worden niet meer ondersteund op nieuwere besturingssystemen. Verder denk ik dat je een oplossing kan vinden door dezelfde vraag gewoon aan google te stellen.
|
Hij doet het niet op xp maar het is een 98 me xp spel
|
Je kunt toch openen in bepaalde compatibility-modi?
|
Citaat:
Draai hem via dosbox (met een leuke frondend). (zie de spoiler voor een handige instructiefilmpje)
Spoiler
|
Citaat:
|
omg sims 1 o_O
dat is fkn oud man ben al met sims 3 bezig (allang) |
Je bijdragen zijn me net zo welkom als je forumnaam. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het ook raar als iemand naar oude muziek luistert? |
Citaat:
miss kom jij wel gewoon uit het jaar 0 ;D en k heb het hier niet over muziek -.- |
Battlefield 3 is ook echter en nieuwer dan Super mario bros. Toch is Mario een veel beter en leuker spel.
|
Citaat:
en jij zoekt ook alleen maar ruzie en niet alles wat oud is is beter en leuker |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ooh wie wil het laatst word jij zeker |
jongens het gaat over het feit dat de sims 1 het niet wil doen op xp niet of het oud is of nieuw
|
Citaat:
|
nee hij doet het nog steeds niet
|
Citaat:
|
Citaat:
blijkbaar doet hij het nog niet dus hoezo maakt niks uit ;D |
Citaat:
En dan is dit forum dus nutteloos wanneer leken niet domweg advies opvolgen. En het wordt helemaal hilarisch als iets mindere leken goede adviezen gaan 'neersabelen' :D(Y) Precies de reden waarom ik weinig zin meer heb tips, advies of mogelijke oplossingen te geven. |
Citaat:
En: http://www.computing.net/answers/win...-xp/16179.html Rest de vraag: Wat is de foutmelding die jij precies krijgt? (dit niet meer @Reverend maar @kim) Je kan anders ook een Virtual Machine met Windows 98 proberen. Link naar VMWare: http://www.vmware.com/be/nl/virtuali...l-machine.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |