![]() |
Heej
Heej guys
mijn naam is Vivian, maar iedereen noemt me altijd Viev ik zit op 5 havo, eindexamenjaar :) mijn hobby's zijn schrijven, ik schrijf verhalen en ik lees ook best wel veel. Ik ben een meisje dat af en toe echt even haar ei kwijt moet kunnen, en ik hoop dat dat hier kan :) xx Viev |
Hier kan je ei terecht;)
Welkom! |
thanks
|
kan iemand mij trouwens even uitleggen hoe deze site precies werkt ??
ben niet zo super handig :$ |
Watj wil je weten?(y)
|
nou,
je kon ook chatten ofzo en hoe kan ik iemand eigenlijk een privebericht sturen of kan dat niet ??? |
Dat kan.
Bijvoorbeeld als je mij iets wil sturen. Klik op mijn naam. Je ziet dan opties verschijnen. Bekijk profiel. Stuur privebericht. Klik er op en je komt bij het bericht wat je wilt versturen Bovenaan (rechtsboven) bij jouw naam staat 'priveberichten' daar kan je je berichten bekijken die je hebt gehad. |
haha, slim dat ik dat niet gezien heb
thanks |
Over het forum: je hebt verschillende onderdelen op dit foroum. Schoolzaken voor als je problemen met school hebt. Huiswerk bijvoorbeeld. Maar je hebt ook onderdeel lichaam en geest. Voor als je onderzeker bent over je lichaam. Bijvoorbeeld.
Als je een verhaal kwijt wil. Lees dan goed bij welke onderdeel hij past. Open bij dat onderdeel een topic erover. Let er wel op dat je wel een vraag steld. Anders weten mensen niet wat je wilt. En graag gedaan! |
Welkom Viev! (ik zie dat kleur je al prima op weg helpt! ;))
|
Jep, weet nu precies ughe ughe hoe alles hier werkt
|
Nou ja zeg:P
|
hahaha bam.
|
Welkom (Y)
|
Welkom!:)
|
Welkom! :D