![]() |
hmm
een tijdje terug had ik een 'date' met een meisje als ik met haar aan het praten was. en we stonden stil ging ze met haar rechterbeen om haar linker been heen slaan, en dat ging om en om.
wie weet de betekenis hiervan? tenminste volgens mij had het een betekenis. |
Ik denk dat ze moest plassen.
Geen idee |
Citaat:
|
haha waar let je allemaal wel niet op. Misschien moest ze plassen, of was ze zenuwachtig.
|
Had ze het niet gewoon koud?
|
Illuminati, kan niet anders.
|
Citaat:
OT: Waarschijnlijk dacht ze er niet eens bij na heb ik zelf ook wel eens. |
Nee ze had t niet koud.
nou swaziland wat je geweldig vind.... |
Zal ik het maar spoileren dan?
Het betekent geen fuck. |
Reverend niveau is laag....
|
Waarom denk je dat het een betekenis had? Denk je echt dat iemand zo omslachtig met benen gaat doen om een boodschap door te geven? Ik denk eerlijk gezegd ook dat het niks betekent. Of ze vind het gevoel fijn of haar benen hadden het koud (daar hoeft de rest van īt lichaam īt niet koud voor te hebben)
|
Citaat:
|
Het heeft idd een betekenis: Hier kom jij niet tussen!:D
|
Zenuwen, verlegenheid. Denk ik.
|
Wat Afrodiete en andere al hebben gezegd: zenuwen, verlegenheid etc. Het kan ook een soort van gewoonte zijn. Ik sta ook weleens met mijn benen over elkaar, vooral als ik ergens op wacht.
|
meisjes doen dit vaak als ze zenuwachtig zijn, en als ze niet goed weten wat ze moet doen...
|
Maakt het zoveel uit wat het betekent? ...
In het algemeen is een gesloten lichaamshouding een teken van bescherming, maar dat hoeft hier helemaal niet zo te zijn. In feite maakt het helemaal niet uit ... |
Misschien heeft ze het gevoel ondervraagd te worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |