![]() |
Hoe win ik haar terug?
.
|
Nou, spreek met haar af in het echt. Via internet houd je kans op misverstanden. Leg haar uit wat ze voor je betekent en hoe kut je het vindt dat het zo gelopen is. Zorg dat ze zich speciaal voelt. Als ze de liefde van je leven is, dan mag je haar dat ook laten merken. Maak een schilderij dat je gevoelens uit, een fotocollage van jullie samen, of versier haar fiets met bloemen of verf haar fiets in een leuke kleur of zo. Niet bij de pakken neerzitten, dan krijg je haar zeker terug! Deel je gevoelens.
|
Da's idd kut voor je. Probeer het nog maar eens uit te praten. Maar ik vraag me wel of ze het wel zo leuk zou vinden dat je hier een foto van haar neer zet?
|
Misschien moet je haar even met rust laten en het volgende week nog een keer proberen. Als zij niet met je wil praten en je blijft haar maar lastigvallen, dan maak je het alleen maar erger. Dus gewoon even de tijd geven, probeer het later weer. En wie weet neemt ze voor die tijd wel contact op met jou.
Verder heb ik die foto even weggehaald, want ik vind het niet netjes dat je zonder haar toestemming een foto op het forum zet (als je iemands vertrouwen wil terugwinnen moet je dus niet dit soort dingen achter haar rug om doen; ik zou er ontzettend pissig om worden als ik haar was). |
Waarom biecht die neef het niet gewoon op?
|
Sla je neef.
|
Als de cam aanstond ziet ze toch juist direct dat het je neef, en niet jijzelf was?
|
nou veel succes in ieder geval. maar ik zou alsnog die neef goed duidelijk maken dat je dit niet wilt hebben, en die vriendin mag ook wel wat meer vertrouwen in jou hebben.
|
Citaat:
Je verdient het ook wel een beetje als ik het zo lees. |
Nou gelukkig maar. Misschien is het een idee om samen met je neef eens naar haar toe te gaan en dan geeft hij haar een bos bloemen of een doos bonbons oid.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |