![]() |
Hulp bij website
Ik heb een website namelijk http://www.smartdownload.nl Maar heb op dit idee geen idee wat er nu op moet komen. Heeft iemand een idee of wil je mee werken aan de website? beantwoord dan dit topic!;)
|
ik heb even op je website gekeken en het ziet er allemaal wel aardig gelikt uit. maar er zijn nog wel een paar dingen waar je even op moet letten ;)
- op het homepage gedeelte gebruik je eerst de "U" vorm maar in 1 zin spring je opeens over in de "je" vorm. misschien staat het professioneler als je gewoon 1 vorm gebruikt. - ik zie dat je games aanbiedt, heb je daar wel de licenties voor? zo niet dan kan dat juridische problemen gaan opleveren. - je gebruikt soms " 's " verkeerd. zoals bij smartdownload's. verder ziet het er veelbelovend uit! maar kijk gewoon eventjes naar deze punten (: |
Ja weet ik ik zal er iets aan gaan doen
|
Misschien iemand zin om mee te werken aan de site?
|
Om die juridische problemen te voorkomen, raad ik je aan om naar legale alternatieven te kijken. een handige site hiervoor is alternativeto.net.
En waarom zouden mensen "betalen" met hun hyves, twitter en facebook? Gaan ze dan Deze spellen betalen met de tijd dat te gebruiken om spam te verwijderen of met hun "privacy", enz. |
Citaat:
Je hebt gelijk wij gaan problemen krijgen ik wil ook alleen illegale dingen gaan doen maar dan moet de rest mee werken. |
nouja als je dan al illegaal te werk wil gaan zorg dan dat je jullie namen, adres, contactgegevens iets beter beschermd
|
tip: zoek voor je "illegale" downloads, gratis alternatieven met alternativeto.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |