![]() |
Blaasontsaaiking #1713
En doorrrrrr
|
Citaat:
|
Hoi!
Wacht ik plaats mijn oproepje hier ook. Zoekt er iemand op 22 september nog werk? Ik heb een baantje in de aanbieding, van 11:00 tot 18:00u. Cd's branden, fizzle is erbij en de lunch is er ook bij in. Meer info per pm. |
Gezellige titel joh.
|
Ik ben dan ook een uiterst gezellig persoon.
|
Ja dat straalde wel van je motorfoto's af :bloos::(:confused:
|
Lusi wat is je frustratie in het topic op onzin? Wil jij de job?
|
Oh zetten we het hier voort :D Ik deed zovan ja ik doe het als grapje maar je reageerde niet eens :'(
zm etcetera etcetera. |
ahw :( maar ik wachtte op een PM! ik dacht, als je echt geinteresseerd bent dan stuur je die wel :'(
|
Ik kan niet eens op die dag :bloos: Sorry :o
|
waarom kan ik niet gewoon slapen als ik moe ben :mad: ik ben om half 8 opgestaan nadat ik maar 5 uur had geslapen na een nacht,dag en avond te hebben doorgehaald na nachtdienst, ik lig al vanaf 5 uur in bed maar denk je dat ik ook maar één minuut heb geslapen, nee :mad:
|
Klote is dat hè, ik heb dat ook vaak.
Dan denk je, nou, nu kan ik vast en zeker slapen. Maar dan lig je gewoon wakker, wel hartstikke moe, maar je valt niet in slaap :confused: |
Citaat:
|
Als jullie 's avonds voor het slapengaan douchen, doe je dan daarna nog deo op?
|
Ja.
|
Citaat:
|
Vaker wel dan niet iig.
|
Stem even op de poll, ik heb medestanders nodig ;)
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1866438 |
Al gedaan ;)
|
Ook met deo op ruik ik niet al te fris in de ochtend :O Maar volgens mij doet niemand dat, dus /care
|
Ik wel. Srsly.
|
Mijn huisgenootje heeft een baan bij RTL4 :cool:(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cool, feliciteer haar maar van mij. :cool:
|
Ze belde over de vacature, werd gelijk uitgenodigt ("Ja we hebben nogal stress, als je wilt kun je morgen langskomen, dan praten we verder". Gesprekje, dag erna gebeld, "Ja je bent naar ronde 2, je hebt 3 uur om een script te schrijven GO" en toen gefelciteerd je hebt de baan. Binnen 3 dagen dus :D, door een telefoontje. Moraal van dit verhaal: bellen over vacatures = AWESOME IDEE)
|
Gaaf zeg (y) En wat gaat ze daar doen?
|
*iets*
;) |
Citaat:
Maar als ik douche doe ik daarna altijd deo op, ongeacht wat ik daarna nog ga doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En als ik voor het slapengaan douche, doe ik dat 's ochtends niet opnieuw, tenzij ik dan erg sport of heel lang in m'n pyjama heb gehangen.
|
Uice: ambien is gewoon zolpidem, een slaapmiddel waar je niet meer of minder high van wordt dan van andere benzo's, het is alleen wel de bedoeling dat je gaat slapen na inname :p
|
Zelfs als ik heb gedouchet meur ik de volgende ochtend nog. Maar dat verhelp ik dan weer met deo. :o
Ik douche overigens zelden 's avonds hoor, alleen als ik heel vies/zweterig ben. Maar zelfs 's ochtends douchen helpt weinig met de geur die ik verspreid. Dat moest ik van de week al van 3 kerels horen, want we zaten in een loeihete auto en toen zweette (zwat) ik...Als zij al vinden dat ik stink. :'( Maar goed, busje mannendeo delen en ik kon er weer tegenaan. |
Ik vind die ochtendnestgeur lekker :bloos:
|
Citaat:
|
De stemmers in de gemeente Beemster (Noord-Holland) hebben hun mede-inwoner Hero Brinkman bij de verkiezingen links laten liggen. Brinkmans nieuwe partij DPK (Democratisch Politiek Keerpunt) kreeg maar 12 stemmen. De gemeente telt 8.733 inwoners.
:D |
Misschien waren dat ook wel 'strategische stemmers', hoor :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik slaap altijd en overal, wanneer ik wil (y) Ik kom dan ook fitter uit 5 nachtdiensten dan dat ik er in ging :cool:
|
Dat lijkt me bijzonder handig (Y)
|
Ik heb veel zin om dit recept te maken. Maar ik wil ook nog even m'n haar verven zo. Decisions decisions.
|
Citaat:
En welke kleur? |
Gewoon blond. Even de uitgroei bijwerken.
|
Be. More. Specific. HTML-kleurcodes, bijvoorbeeld ;)
|
:d Ja euh. Gewoon lichtblond.
|
Ik heb nu een deal gemaakt met die andere kandidaat, voor de boeken!
Ik dacht dat dat niet meer goedkwam, maar eind goed al goed! (y) En ik verdien er ook nog eens meer aan, want dat andere kutwijf had er nog een deel van afgedongen ook. Had ik ook niet moeten toestaan, maarja. Mijn hart is gemaakt van snoepjes en puppydons. |
Goeie (Y)
|
Wat loopt men op onzin opeens kut te doen :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |