![]() |
Wat eet jij vanavond? #29
kip kerrie :)
|
Afhaaleten, eindelijk <3 We zijn het alleen nog niet eens wat het gaat worden.
|
Citaat:
|
Friet of de Italiaan, de rest is afgevallen. Alleen heeft onze Italiaan niet echt iets uitzonderlijks en is friet voor vier personen zes keer zo goedkoop.
|
Wat is jouw voorkeur?
|
:)Broodje Döner of kapsalon looove
|
Morgen mag ik zelf koken weet alleen niet wat t gaat worden.
|
Vanavond at ik voor het eerst door mijzelf gemaakte roti met sperziebonen, aardappel en paprika. Beviel goed, was zeker voor herhaling vatbaar! Als toetje at ik roeryoghurt met siroop.
|
Vanavond gaan we couscous eten met een saus van gehakballetjes, tomaten en bamigroenten. Een allegaartje dus.
Gisteren was het rode kool, zelfgemaakte appelmoes, tilapiafilet en aardappelpuree. |
Een pizza, welke weet ik nog niet..
|
Rode pasta:)
|
Nasi met een gebakken ei :)
|
Patatjes <3
|
Andijviestamppot.
|
Ik at macaroni met hampreisaus.
|
Magnatronpannenkoeken met suiker + stroop.
|
Cheeseburgerachtig vleesding, aardappelgratin en prei a la creme
|
Portabello's gevuld met spekreepjes, rode paprika, prei, geitenkaas en pijnboompitjes met gnocchi en ijsbergsla met komkommer en tomaat
|
Klinkt wederom weer erg goed Daantje, zijn volgens mij altijd superleuke gerechten die jij maakt. (y)
En wat zijn portabello's eigenlijk? Heb er nog nooit van gehoord. :o 't Klinkt wel lekker... |
Thanx :) Ik houd van lekker eten en van koken en toch hoeft het vaak niet heel moeilijk of veel werk te zijn hoor :)
Portobello's (tis met een o kwam ik achter :o ) zijn van die grote champignons die je kan vullen :) Ze zien er zo uit: http://www.brutsellog.nl/wp-content/...portobello.jpg Ik heb ze gekocht bij de Jumbo (bij de groente in de koeling, per twee stuks) maar de AH heeft ze volgens mij ook en vast nog wel meer supermarkten. |
Ooooooh nou, ik ben echt een ramp in eten koken, kan net een ei en hamburgers bakken, maar dat was het wel een beetje... :D
Ik houd ontzettend van champignons, dus dat zal zeker ook wel bevallen. :o Ik ga lekker ook van die lekkere, gevarieerde en originele gerechten maken. :) |
Couscous met gehakt, sperziebonen, paprika en pijnboompitten.
|
Ik had pizza, omnomnom <3
Portobello's zijn ook heel erg lekker, Daantje :Y |
Mijn vriend en ik hebben ook pizza gegeten, hawaii, nomnomnom. <3
|
Curry met bloemkool, aardappelschijfjes, kip en pinda's.
|
Bloemkool, aardappels en rundersaucijzen.
|
Andijvie stamppot met spekjes en een worstje.
|
|
Mexicaanse burrito's.
|
Kip kerrie kokos met extra ananas, perzik en paprika en witte rijst :)
|
Een maaltijdsalade, want laat thuis enzo. :o
|
Vis met bloemkool met kaassaus en aardappelgratin
|
Ik at snelle pasta (viergranen macaroni met gehakt, soepgroente en rode saus uit de vriezer).
|
Ik had pannekoeken <3
|
Jachtschotel met jachtsaus:) mjam:P.
|
HUTSPot en was heerlijk!!
|
Frietjes. :)
|
boerenomelet (Y)
|
Gemarineerde varkensfilet, gekookte aardappels en erwtjes en worteltjes.
|
pannenkoeken :)
|
Vietnamese loempia met wokgroente, woksaus en zilvervliesrijst.
En morgen eet ik zalmpaprikaquiche, die heb ik vanavond ook alvast gemaakt. |
Geitenkaassalade :)
|
Wok <3
|
Lasagne met zalm, spinazie, courgette, tomaat en huttenkase :)
|
Mijn bezoek bleek geen zalm te lusten (wie lust dat nou niet?!), dus de quiche gaat de vriezer in en we aten frietjes.
|
Wij hebben vanavond lamsvlees met heul veul kruiden dat een nacht moest marineren en honingrozijnen en amandelen gehad. Oh man <3
|
Pasta met rookworst(Y)
|
Couscous uit zo'n pak van de AH met gehakt en roerbakgroente :)
|
Citaat:
Ik at vanavond bloemkoolprak, bweh. Ik vind bloemkool zo vies (N) Gelukkig aten we bitterkoekjespudding toe. |
Pasta rood vanavond (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |