![]() |
Wie ben ik? #5
Welkom bij Wie ben ik? 2.0! Bij het spel wordt dit account gebruikt door een forumer die het wachtwoord van de vorige persoon kreeg. Het is aan de andere forumers met vragen erachter te komen wie het is.
Een paar dingetjes: - Je mag alleen vragen stellen die met ja of nee te beantwoorden zijn. - Vragen naar geslacht is verboden, om het wat moeilijker te maken. - Je mag pas een nieuwe vraag stellen als je vorige is beantwoord. Dit voorkomt dat je een lijst van 10 vragen stelt of oneindig veel namen raadt. Een naam zeggen telt als vraag. Het is leuk als je dingen vraagt waarbij niet iedereen wat met het antwoord kan, maar alleen jij. - Degene die het account heeft, post nadat hij geraden is de scorelijst en geeft dan het account door aan iemand naar zijn keuze. Denk aan onvoorspelbaarheid en het veranderen van wachtwoorden bij de wissel. De vorige generatie topics stamt uit 2008 en hebben we te danken aan sterrenmeisje (naamzoekgroetjes van Lisa) Wie ben ik? Wie ben ik? #2 Wie ben ik? #3 Wie ben ik? #4 |
De eerste persoon is gepmd, wil diegene niet dan zoek ik een ander. Er kunnen natuuriijk wel nu al vragen gesteld worden!
|
Rara, wie ben ik?
|
Ben je langer dan 5 jaar lid?
|
Ja.
|
Ben je ouder dan 20?
|
Citaat:
|
Had hem al aangepast. ;)
|
Citaat:
|
Heb je katten?
|
Ben je een forumbaas of forumbaas+?
edit: oei, Stefenootje was eerder! |
Nee gekke martin, je mag heus wel vragen stellen maar dezelfde persoon mag geen rij van 20 vragen stellen achter elkaar :o
|
Heb je momenteel een relatie met een andere forumer / forumster?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ben je een DK'er?
|
Ja.
|
Woon je in het oosten of noorden van het land?
|
Ja.
|
Ben je Sarah?
|
Nee.
|
Ben je Chick Rock :O?
|
Ja!
Dat ging veel te snel :( |
Whehe, dat was mijn volgende optie, maar ik wilde niet nog een keer raden omdat ik al was geweest :(
|
:D
|
Het lag natuurlijk ook aardig voor de hand: uit het noorden of oosten, en niet Sarah :d
|
Oke, ik pm de volgende.
|
Ben je een student?
|
Nieuwe!
Citaat:
|
Ben je knap?
|
Citaat:
|
O ehhhh. Slim!
|
Citaat:
|
Ik weet wie het is en ik vind hem/haar slim :y
|
ja eh, zo werkt het spelletje niet he :p
is je echte naam algemeen bekend op het forum? |
Citaat:
|
Woon je in Nederland?
|
Citaat:
|
Heb je bruin haar?
|
Citaat:
|
Ben je 21+ ?
|
Citaat:
|
Ben je Miekje*?
|
Ja!
Wie wil, mag pmmen! |
:cool:
Is het niet de bedoeling dat jij nu juist de beurt overgeeft? |
Ohja. Eens even denken.
|
Miekjes echte naam is toch wel bekend op het forum? Of zeg ik nou iets erg doms? :o
|
Vergeet de scorelijst trouwens niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Gewoon wie het tot nu toe goed geraden heeft denk ik?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |