![]() |
Meisjes en piemels
Uit de 'lustobjecten' hoek:
Ik kan altijd best geil worden wanneer ik over kutjes fantaseer en wat ik er allemaal mee zou willen doen. Lekker in een slipje graaien, vingeren, beffen, hhhmmm... Het meisje is dan eigenlijk minder belangrijk, vooral de lust. Liefde en relatie enzo komen nog wel.... Nu vraag ik me af of dat bij de dames ook zo werkt. Fantaseren jullie dames ook over piemels? Vanaf hoe jong vinden jullie dat interessant? Zou je het leuk vinden een man te hebben om enkel met zijn ding te kunnen spelen wanneer je zin hebt???? |
Dlupje. :D
|
Nee. Voor mij gaat het juist niet om de piemel, maar om de vent die eraan vastzit. Een piemel an sich is totaal niet sexy of aantrekkelijk; eigenlijk zijn piemels vooral heel lelijk. :D Maar dat vind ik trouwens ook van vagina's. :P
|
Citaat:
Citaat:
|
Toen ik jong was wilde ik uiteraard wel eens weten hoe dat werkte en wilde ik wel eens met zo'n ding experimenteren ja.
Nu wil ik gewoon dat er een lekkere vant aan vast zit die me verwent of zich laat verwennen.... |
Citaat:
|
ik hou zooveel van piemels! :3
sinds ik 10 was ofzo ;o |
Citaat:
over vagina's benik het eigenlijk wel eens, de meeste dan. |
Citaat:
Maarja, ik vind vagina's wel mooi, maar zeker niet alle. Sommige zijn eruit alsof ze uit het stenen tijdperk komen. |
Citaat:
en nou, ik vind kleine en pencildicks nietzo mooi.. maar voor de rest denkik dat ik elke piemel wel mooi vindt, tenzij er echt iets mis mee is, maar kzou niet weten wat.. |
Citaat:
Precies zoals ik zeg! :D Dan mag je zelf bedenken wat ik daarmee bedoel *O* |
nouja ik leefde toen niet dus ik heb geen idee hoe hun vagina's dr uit zagen.. xD
|
Dan klopt mijn uitspraak dus niet :P
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee ik word niet gelijk geil als een blote piemel zie. Ik vind ze heel leuk omdat ze zo leuk stuiteren, maar ik krijg er niet spontaan zin van. |
Citaat:
marja net als met vagina's is er geen een dezelfde ieder is uniek en ik vind ze persoonlijk egt niet lelijk. maar voor mij is het totaal plaatje het belangrijkst en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk. |
ik was dr vroeg bij..
en ja natuurlijk, het maakt me niet uit hoe z'n pik eruit ziet als de jongen superleuk is ^^ tis gewoon wel een leuke bonus als zn pielemuis ook mooi is :3 |
Citaat:
maar hoe ziet de perfecte pielemuis en dan uit volgens jouw ?:D |
Citaat:
en dat de eikel roze is vindik heel mooi.. ik heb het perfecte plaatje in m'n hoofd :3---- - - maarja zo hebik het wel ongeveer uitgelegd denkik. x) |
10 jaar is inderdaad vroeg ja, nu ik er bij stilsta :P
Het gaat mij ook niet alleen maar om het geslachtsorgaan, natuurlijk, het totaalplaatje moet ook kloppen, maar dat zal ongetwijfeld bij iedereen zo zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgensmij is dat iig echt niet zo moeilijk te vinden hoor :3
|
Dan moet je hem wel heel aardig vinden, dat je dat weet ;)
en ik ben er ook niet naar op zoek :P ik ben van de pussy |
ga jij maar mooi op zoek naar je pussy dan ;)
en ja hijs heeel aardig ^-^ |
gelukkig maar:) pussy vinden is al een tijdje gelukt hoor ^^
|
hehe ok mooi xD
|
Citaat:
|
Ik vind wat een piemel echt leuk en aantrekkelijk maakt, is de persoon die eraan vasthangt :)
|
Ik vind piemels totaal niet aantrekkelijk, een paar leuke billetjes wel.
|
ik snap julliee niee
piemels zijn het mooiste wat er is.. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vind ze supermooi iig >< |
Citaat:
|
ja ik snap het.. maar als je iets mooi vind kan je soms niet snappen dat anderen het niet mooi vinden.. toch? x)
|
Nou.. Ik fantaseer wel.
Maar echt seks heb ik niet zonder relatie en al helemaal niet zonder dat ik echt van hem/haar hou. |
ik ben meer van de billen dan piemels, vind het wel leuk om ze stijf te zien worden maar verder moet ie het gewoon doen, en mij plezieren
|
Piemel als die gewoon groot genoeg is
Als die mijn kan plezieren ermee En k mag pijpen is het goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind piemels erg meh, behalve misschien die van mij. :D
Ik ben trouwens een hetero jongen (met af en toe homoseksuele neigingen, dus ik ben wellicht bi) |
Ik vind piemels nog wel gaan, ballen zijn lelijker. Gaat er uiteindelijk vooral om wat ermee gedaan wordt. ;) En ik had vroeger ook geen speciale interesse in piemels, ik stond er nooit zo bij stil, dat kwam pas toen ik er met wat meer regelmaat in den lijve mee geconfronteerd werd.
|
Lustgevoelens zijn voor mij totaal niet interessant als er een man met een ontrouw en slecht karakter aan vast zit.
Iedereen heeft lustgevoel, maar niet iedereen is een goede partner voor de ander! En als je je privegevoel in het openbaar met anderen bespreekt valt je piemel zowiezo al af voor mij, hahaha. |
Ik vind piemels vies en raar en eng. Ben serieus bang voor piemels en de jongens die eraan vast zitten. Als ik fantaseer is dat eerder over een lief vriendje die mij goed vind zoals ik ben, geen seks of iets in die richting.
|
Zulke enge dingen kunnen we er ook weer niet mee hoor:D
|
Doe voortaan een andere topictitel, ik zag een shemale voor me :D(n)
|
Mwha, zegt ook wel wat over jou dat je daaraan denkt :D
|
Ik zie een penis niet als lust object. op internet vind ik ze al lelijk en het gaat mij ook meer om de jongen.
Maar ik ben best wel nieuwsgierig hoe dat ding voelt en alles. maar mooi vinden nee denk het niet. maar seks is sowieso raar. Je speelt met elkaars plasser als je er bij stilstaat. |
Ik weet het niet, het is interessant in de zin dat het onbekend en nieuw is. Maar ik herken je fantasieën niet, ik kan een piemel niet op die manier los zien van een jongen/man en vond ze ook niet zo boeiend tot ik een tijdje een jongen en leuk vond. Piemels zijn niet lustopwekkend, het is de context die het 'm doet, denk ik zo? En haha een man voor de lust, misschien ooit wel, maar als enkel zijn piemel interessant is dan houdt het snel op hoor :D
|
Toch wel interessant om te lezen dit :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |