![]() |
Quinsaai #1715
En verder
|
Nou nou, wat een eer voor zulk een matig forummer.
|
GRAPJE, kusjes. ;)
|
:D
Nee hoor, Q-meister verdient een eigen topic *psst, bankrek.nr krijg je later van me Q, geen dank* |
Jongons wat is dit toch voor gekkigheid allemaal de laatste dagen :eek: En Steffie heeft natuurlijk volkomen gelijk :bloos:
|
Ja, ik vind ook dat je het allemaal niet verdient hoor, maarja.
|
:D
|
Tering ik heb HONGER, zelfs Starvin' Marvin can't touch me.
|
Starvin marvin <3
|
Citaat:
|
Ik voel me een beetje ongemakkelijk, zo in de spotlights en alles :bloos:
|
Citaat:
|
Ik had het met Noedel pasgeleden over hoe hij het zou brengen hier op het forum als ik dood zou zijn (ja vrolijk onderwerp ;)).
En toen zei hij: dan open ik een topic: Saaifenootje is dood #1727 En toen moest ik teringhard lachen. /enigszins ongerelateerde anekdote |
:D <3
|
Citaat:
|
Iedereen is welkom op mijn crematie, maak d'r maar een mooie forummeet van (y)
|
Citaat:
|
Ik ga op mijn eigen begrafenis een lied zingen om iedereen VET TE LATEN SCHRIKKEN
|
Citaat:
|
'Non t'accostare all'urna' van Verdi (nader mijn urn niet) lijkt me passend (y)
|
Ik zei het nummer #1688, dus ja, maak er maar iets laters van :D
|
Ik heb eigenlijk nog nooit echt nagedacht over hoe ik mijn begrafenis wil. Ik zou wel willen dat de zon schijnt.
|
Citaat:
|
Ik heb altijd gedacht dat ik blauwe ogen had, en nu kijk ik in de spiegel en zijn ze ineens heel duidelijk groen :eek:
|
Citaat:
|
Ik zou ook glitterplaatjes posten zoals deze
http://www.animaatjes.nl/glitter-pla...ngelen/gl6.gif http://www.glitteruniverse.com/image...lationship.gif |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Laaaange dag is lang.
Hallooo *O* Hoe is het met jullie? |
Citaat:
Ik heb bijvoorbeeld echt groene ogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zat een uur lang ctrl v te drukken, maar bij apple moet je een appel indrukken om te kopieren. superlogisch :')
|
Haaaaaaaha ik dacht dat RCT was vastgelopen, maar hij stond gewoon op pauze :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
It's not easy being green.
|
Citaat:
|
Die 1 a 2 procent van de wereldbevolking klopt, maar groene ogen komen wel bijna uitsluitend alleen voor in Noord-Europa, dus het percentage Noord-Europeanen met groene ogen is wel een stuk hoger.
|
Ik heb gewoon grijsblauwe ogen. En donkerblond haar. NOG WEL, tenminste.. Een schrikbarend aantal haren heeft al de pijp aan Maarten gegeven. Spreekwoordelijk dan, eah. :s
|
Citaat:
Maar ik ga slapen. Welterusten! |
Citaat:
|
Mijn ogen zijn grijs-blauw. Saai.
|
Ik vind grijswordend haar bij jonge mannen (< 40) echt heel erg aantrekkelijk.
|
Citaat:
|
Gelukkig denken meer vrouwen er zo over, dus echt zorgen maak ik me ook niet. Overigens begint ook mijn baard steeds grijzer te worden :D(N)
|
Ouwe.
|
Citaat:
|
grijze baarden (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |