![]() |
Cocktailmeeting
Welke locatie heeft jullie voorkeur: Amsterdam of Utrecht? Ik zoek wel een leuke plaats uit.
|
Wat is de bedoeling dan?
|
Ik ga niet stemmen maar wel dit topic in de gaten houden en dan nog wel zien of ik kom.
Utrecht of Amsterdam maakt me niet uit, het is bijna even lang met de trein. |
Citaat:
|
Bij iemand thuis, in een cocktailbar, etc. etc.
|
Ik ben geen fan van cocktails en ik kan alleen op de eerste twee opties, maar waarschijnlijk heb ik dan al andere plannen dus helaas :o
|
En de ervaring is meestal dat een poll met datums niet werkt en het handiger is gewoon een datum die ver genoeg in de toekomst ligt neer te plempen en kijken of iedereen kan of niet.
|
ik ga wel niet weer acht halve cocktails drinken, maar dat maakt niet uit, neem ik aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan vrijdag 19 en 20 oktober, en alleen bij iemand thuis, want een cocktailbar is natuurlijk verrekte duur. Ik ga geen 5,- per cocktail betalen.
|
Sorry, ik heb dan een begrafenis.
|
Citaat:
|
Citaat:
En individuele ingrdienten voor cocktails. Zoals wodka. Ik stem nog niet want er zijn nog wat onzekerheden maar als ik kan heb ik hier wel oor genoeg voor om te komen :) |
ik wil in utrecht :bloos:
|
Ik stel dan voor op 20 oktober in Utrecht. Iedereen akkoord? (y):D:D
|
Oh ik heb er zoveel zin in :D(y):D
|
Citaat:
|
Ik werk in het weekend, maar zou eventueel na m'n werk kunnen komen. Dan ben ik wel laat (rond middernacht), maar dat zien we dan wel.
|
Ik wil heel graag virgin marys drinken (y)
|
20 oktober is prima!
|
Ik kom als deadlock komt.
|
Citaat:
20 oktober cocktailmeeting Komen: Commendatore Misschien: Trimm Trab Niet: MargotTenenbaum Vullen jullie even aan, ik ben een beetje lui vanavond :bloos: |
20 oktober cocktailmeeting
Komen: Commendatore Waarschijnlijk Havock Misschien: Trimm Trab Niet: MargotTenenbaum |
niet : pip/zeppie. Ik hou niet zo van drinken of me begeven tussen mensen die dat wel doen.
|
niet: Martiño, want supergaaf feestje in Eindhoven <3
|
ik kom!
|
Citaat:
|
Heeft er al iemand een suggestie voor een goede locatie waar de cocktails goedkoper zijn dan 5 euro? (= een thuisadres)?
|
20 oktober cocktailmeeting
Komen: Commendatore Waarschijnlijk Havock Snebbeltje Misschien: Trimm Trab Niet: MargotTenenbaum :) |
|
20e is afstudeerborrel van m'n huisgenoot, gaat 'm niet worden :(
|
als sann niet kan, kan ik ook niet, ik ben voor een nieuwe datum.
|
Wordt sowieso november, maar ik ben belachelijk druk, dus eerlijk is eerlijk: grote kans dat het me ook dan niet gaat lukken.
|
20e ga ik in Amsterdam stappen.
|
Citaat:
|
Ah, succestopic dit :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |