![]() |
vakantie...
Hey,
Ik heb een jongen op vakantie ontmoet. Hij ging daar om met de neef van een vriendin van mij Ik weet daarom dus zijn naam. Ik heb hem op facebook gevonden maar ik denk dat hij me niet herkent. Hij accepteert me niet :P Wat moet ik doen? Ik vind hem echt heel leuk :) |
Hoever woont hij van je vandaan? en als hij je niet accepteert kun je hem een berichtje sturen via facebook. als hij daar ook niet op reageert heeft hij jou denk ik niet opgemerkt en kun je hem beter gewoon vergeten..
|
Citaat:
Niet al te ver van elkaar. Hij woont driekwartier fietsen van mijn oudere broer af :) |
Je kan hem een berichtje sturen en zeggen van: 'Hey ik ben . van vakantie. Jij was die jongen die m'n neef kende'
Zoiets. Ieder geval dat hij weet dat je geen vreemd persoon bent. |
Stuur hem inderdaad gewoon een berichtje. Mocht hij geen interesse in je hebben dan zijn er nog genoeg andere jongens op de wereld.
|
Ik heb hem een berichtje gestuurd :)
nu duimen :P |
Succes :)
|
Citaat:
|
En..? Al bericht terug?
|
en nu?:P
|
Nog niets... Maar via mijn openbare pagina kan ik wel de berichten zien die hij post.
Hij is al wel weer op facebook geweest ;( Ik denk niet dat hij nog gaat reageren dus... |
Citaat:
Je bent nog jong, er zijn nog genoeg jongens. Ik denk dat je misschien nog een dag moet wachten en als hij morgen nog niet heeft gereageerd moet je hem gewoon vergeten. |
Stel hem een ultimatum, dus stuur nog een berichtje met daarin "als je niet binnen 48 uur reageert, dan hoeft het voor mij niet meer". Veel mannen zijn slordige luilakken. Door nu duidelijk je grenzen aan te geven, win je zijn respect.
|
Citaat:
|
Spoiler
Werkt als een dolle. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat Meneer Sanders zegt kunnen vrouwen doen die getrouwd zijn in Amerikaanse series :)
|
Hij reageert niet maar jullie hebben gelijk.
Er zijn meer vissen in de zee xD Als hij het niet voor me over heeft om me ff te accepteren of een berichtje terug te sturen is hij het niet waard... Dank jullie <3 xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |