![]() |
Zonder condoom seks gehad met vriendin
me vriendin zit niet aan de pil ofzo maar ik heb een vraag,
ik heb zonder condoom gedaan niet in der klaar gekomen maar wel erbuiten en toen pijpte ze zodat sperma weg was en toen weer na een tijdje opnieuw en ze is al te lang niet ongesteld geweest en nu heb ik geen idee wat ik moet doen :confused::confused: |
Hoe lang is dat geleden?
|
nou.. eigelijk is het al 3x gebeurt deze maand egt stom van me ;s
|
wanneer was de laatste keer en ben toen in de buurt van haar kut klaargekomen?
|
nou vandaag, dan gaat zij boven zegmaar en dan haal ik der snel van af en kom ik over me zelf klaar en dan ruimen we het op en dan meestal nog een x even later ma dan pijpt ze wel goed ma maak me wel zorgen want ze had al ongesteld moeten zijn.. maar ze heeft ook veel stress
|
het kan zijn dat ze van de stress niet ongesteld is geworden. Maar luister goed Justin, wat je moet doen is haar NU bellen en zeggen dat ze morgen naar de apotheek moet gaan om te vragen om de Morning After pil. Of wil je op je veertiende al papa worden?
|
En wanneer had ze ongesteld moeten worden?
|
ehm ze werkt nu maand bijna duss vorige week volgens mij,...
|
Dan zou het van de stress kunnen komen. Maar ze moet morgen echt naar de apotheek toe hoor.
|
kan ik zelf gaan en het halen of kan ik dat niet?
|
Ik weet niet zeker of ze die aan jou meegeven. Durf je te vragen of je moeder meegaat?
|
ehmm nee die vermoord me dusjaah geven ze wel zo aan meisjes mee dan?
|
Moet je vriendin morgen werken? Dan moet ze naar haar werk bellen om te zeggen dat ze wat later komt omdat ze naar de dokter moet of zo. Binnen een uurtje moet het toch wel lukken?
|
tjahh ik bedoel van krijg een meisje het wel zomaar mee dan ?
|
Volgens mij wel en als ze het niet mee willen geven moet ze ff naar haar huisarts gaan. En niet bang zijn want die mag niks tegen haar ouders zeggen.
|
mooizo zal der gelijk morgen aanspreken opschhol (zit in me klas) we hebben geheime relatie dusja zal ik der wel geld meegeven ten slotte ook mijn schuld hoewel zij ruim jaar ouder is
|
En neem dan meteen een pak condooms mee en NIET meer batsen zonder. GVD.
|
haha, is goed heb me lesje nu egt wel geleerd (eerder gebeurd) ma toen kwam ik er goed af :)
|
OK en nu naar bed, kutkind.:nono::D
|
Haha lukt niet met zoon gedachten slapen
|
Dit soort topics horen op l&g dus ik heb hem even verplaatst.
|
Je hoeft niet klaar te komen om iemand te bezwangeren. Morningafterpillen kun je gewoon in de drogist kopen, net als zwangerschapstesten. Voor een morningafterpil is het misschien al te laat.
|
Morningafterpillen zijn inderdaad makkelijk verkrijgbaar. Je kunt hem zelfs bij de dienstapotheek kopen (dat is de apotheek die altijd open is, bijvoorbeeld voor spoedrecepten), en je kunt hem ook kopen als je geen vrouw bent.
Zoals Lusi zegt is het misschien al te laat. De MAP is effectief binnen 72 uur, maar is meest betrouwbaar als je hem zo snel mogelijk gebruikt (ik zou nooit wachten tot 's ochtends, ieder uur telt bij de morning after pil). Doe zo snel mogelijk een zwangerschapstest (morgen dus) en ga met je vriendin naar de huisarts als die positief is. Die kan je dan verder helpen en heeft een geheimhoudingsplicht. Er is een mogelijkheid dat ze zwanger is, en het is nu belangrijk dat je niet langer de problemen negeert, want anders zit je over een paar maanden aan een probleem vast dat nog 21 jaar gaat duren. En in hemelsnaam: als je jezelf oud genoeg vindt voor seks, dan ben je ook oud genoeg om na te denken over anticonceptie. Zorg ervoor dat je de pil en/of condooms gebruikt, en praat daar ook met elkaar over. |
Leren ze jullie niks meer op school over seks? Niet klaarkomen in je vriendin is nog geen voorbehoedsmiddel en je kan echt overal condooms kopen tegenwoordig. Ik meen dat zwangerschapstests na een week of 2 betrouwbare uitslag kunnen bieden, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
|
o.o. En? Hoeist gegaan vandaag?
|
sinds wanneer hebben 14-jarigen seks? :o
sorry ben geschokt ben zelf ook 14. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt, maar kom op. Als je er klaar voor denkt te zijn, ga dan niet denken van, er kan weinig fout gaan... Als je het op de manier van de TS doet, dan weet je gegarandeerd dat het fout kan gaan, dat is gewoon pure domheid... Als sommige 14-jarigen er echt klaar voor denken te zijn, be my guest, maar doe het niet om stoer te doen of er mee op te scheppen... daar heb ik zo'n hekel aan...
|
seks is leuk en lekker, je hoeft er echt geen raketgeleerde voor te zijn om een nummertje te maken. alleen is het handig om genoeg hersencellen te hebben om voorbehoedsmiddelen te gebruiken. maar je kan prima op je 14e seks hebben (y) veel plezier!!!
|
Alvast gefeliciteerd wordt het een jongen of een meisje
|
en laat je vriendin meteen aan de pil beginnen. En hoe was de test? positief of negatief?
|
Citaat:
Enfin, het goede advies is allemaal al gegeven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |