![]() |
''gepakt''+ jou gezicht
Ik dacht te gaan slapen maar daaar kwam niks van in ik was te min ze pakte me, al wou ik het niet Ik lag daar maar durfde niks te doen vies,dat ik me voelde toen! ik gaf de schuld aan mij ik raakte alles kwijt wat ik had ik had verdriet en pijn en nu ben ik weer terug bij af alleen doordat hun mij hebben "gepakt" jou gezicht Ik zag jou gezicht jou uitstraling ,zo puur een verschijning met mooi licht dat is wat ik zag ik vergeet het nooit meer die eerst keer en nu zijn er alweer 2 weken verstreken en nog steeds kan ik jou niet vergeten ik wil het tegen je zeggen maar ben bang,dat jij er anders over denkt maar eens zal ik het over de tafel leggen |
gevoelig zeg... maar erg mooi! http://forum.scholieren.com/wink.gif ga zo door meissie!
|
dank je
dat je ze mooi vindt gelukkig ben ik weer op het forum het is lang geleden maar het voelt goed xxx sylvana |
Citaat:
|
das is waar
het is echt fijn om hier te zijn hier ben je jezelf je innerlijk en is de buiten kant niet belangrijk door het forum heb ik mezlef vertrouwen weer gekregen en daar wil ik nog effe iederren voor bedanken dus bij deze BEDANKT xx sylly |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |