![]() |
Hoeveel kleding in de kast??
Hey! Ik heb nieuwe kleding nodig maar ik weet niet precies hoeveel ik nodig heb voor de winter. Ik weet wel dat ik te weinig heb.
Ik mag geen nieuwe kleding kopen als ik niet precies weet wat ik nodig heb. ik ben een meisje en ik sport op dit moment niet. HELP! :s |
#1 eerstewereldprobleempost
Wat wil je nou weten? |
Stel dat je elke week wast maar dat het dan ook nog een paar dagen duurt voordat je alles weer schoon, droog en gestreken in de kast hebt hangen. Zelf ga ik er vanuit dat als ik een kledingstuk draag, ik het twee weken daarna weer aan kan (tenzij ik het bewust tussentijds was). Hoeveel kleding heb je nodig voor twee weken? Zelf draag ik meestal iets twee dagen, dan zou je zeven setjes nodig hebben. Als je nog wat extra rekent, heb je aan tien setjes dus zeker genoeg maar ik vermoed dat vrijwel iedereen tegenwoordig meer heeft.
Ruim eerst je kledingkast eens op en kijk wat je allemaal hebt en wat je nodig hebt om dat anders te combineren om het weer aan te kunnen. Zelf draag ik meestal weer eerst een paar weken m'n winterkleding en dan kom ik er vanzelf achter wat ik nog zou willen hebben. |
Citaat:
|
Hoe kunnen wij dat nou weten :D Doe gewoon wat Daantje zegt en dan komt het vast wel goed.
|
Citaat:
|
Gelukkig voor jou zijn er dan nog rare mensen als ik die er ook geen gevoel voor hebben en het daarom volgens een systeem doen *O*
Ik heb voor de winter in totaal 8 broeken of winterrokjes, 8 hemdjes, 16 shirts en bloezen met lange mouwen, 4 dunne truien en 2 dikke truien. Dan nog wat panty's en maillots enzo voor onder de rokjes. En sokken. Ik doe gemiddeld 4 jaar met een kledingstuk, dus ik koop een kwart van bovengenoemde hoeveelheid per jaar. Als je nog in de groei bent en dus je kleren elk jaar allemaal moet vervangen, kun je ook wel met wat minder toe natuurlijk! |
Ik heb op dit moment 1 trui en 2 lange broeken en een jas voor de winter. De rest van mijn kleding is nog afgesteld op de zomer, vooral het spul wat ik zelf geproduceerd heb :P Maar ik vind het wel genoeg, al ga ik binnenkort wel nog kijken voor nog een trui ofzo.
|
Ik draag mijn zomerkleding ook 's winters, behalve de jas, flippers en korte broeken. Lekker makkelijk.
|
Citaat:
|
Ik kan vrij goed tegen.de.kou. En anders draag ik daar nog een vest overheen en buiten nog een jas.
|
kheb 8 broeken voor de winter, nog een paar rokjes,
veel truien, vesten, noem maar op ik zou zeggen: ren naar de h&m koop voor 100 euro kleren en je hebt genoeg voor de winter simpel niet te veel nadenken! |
Citaat:
|
Whut? Ik heb hier nog nooit, maar dan ook nog nooit over nagedacht.
|
2 truien en een broek is genoeg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |