![]() |
Nagellak
Welke kleur nagellak past bij alles bij elke kleur en dan bedoel ik niet bruin goud zilverachtig of brons maar echt een kleur ?
en ik hoef geen antwoord van iemand die niet serieus en zo persoon die is hier! |
Het probleem van kleuren is dat ze nooit bij alle andere kleuren passen. Misschien zwart.
|
En misschien wit. Rood zou ik ook nog wel redelijk algemeen vinden, maar dat past niet bij alles. Het enige met nagellak wat echt altijd past (qua kleur dan :P) is french manicure, maar dan is het kleuridee een beetje weg. Gewoon een beetje van tevoren verzinnen wat je aan wilt/kunt trekken, of je niet druk maken of de kleuren wel bij elkaar passen (wat ik meestal doe :P).
|
colourblocken, zou ik doen. gewoon bv knalroze bij knaloranje elkaar doen en tadaa :) ziet er vaak echt heel erg leuk uit
|
Wat je ook kan doen is gewoon een french manicure met 2 kleuren of meer
neem dan wel felle kleuren want hoe feller de kleuren van je nagellak hoe minder ze op de combinatie van kleren en nagellak letten maar enkel nog oog voor je nagels hebben Ik heb veel ervaring daarmee ;) |
Citaat:
|
een french manicure is enkel de toppen lakken
http://www.glamour.com/beauty/blogs/...k-nails_bd.jpg Doe hetzelfde maar met kleuren ;) |
Klassiek voorbeeld van 'de franse slag'.
|
je kan ook nail arts maken :D zwart wit blauw rood en geel zijn dan handig :D daar kun je alle kleuren mee maken :p ik zelf ben egt een nagellak freak :$ haha
maar er zijn genoeg leuke dingen om te maken xoxo |
Ik doe weleens panterprint nagels, staat superleuk en is heel makkelijk te maken. Op youtube staan 6985214785 filmpjes over nailart.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |