![]() |
Superlekker! eten door smaakmakers
Superlekker voedsel.
Je kent het wel. Chips waar je niet van af kan blijven en waar je van blijft dooreten, chickenwings met zo'n heerlijk smaakje waardoor je lekker dooreet, hamburgers en american food met een lekker smaakje!, pizza's, energydrinks, snoep, kant en klaar voedsel waar je niet genoeg van kunt krijgen, chinees eten (Ve Tsin smaakmaker erdoor) Dat gebeurt niet zomaar, nee er is een smaakmakertje aan toegevoegd, genaamd MSG (mono sodium sulfanaat) en dat zorgt ervoor dat de smaak zo verschrikkelijk lekker is. Ookwel E621 of Hydrolyzed Vegetable Proteine of Ve Tsin genaamd. Wordt eraan toegevoegd opdat de verkoop stijgt en opdat mensen het blijven kopen. Het wordt niet verboden om economische redenen want als de bedrijven stukgaan gaat ook Nederland stuk. Serieus gevaar van deze smaakmaker: Obesitas, slapeloosheid, autisme en zelfs hersenbeschadiging!!! Denk niet dat het wel meevalt. Het is onderzocht door Universiteit in Amerika. Dit ter kennisgeving! |
O.
En welke discussie wil je hier mee openen? |
Oké.
|
En welke universiteit heeft dit onderzocht?
|
Volgens mij valt het allemaal wel mee.
|
Citaat:
Maar waar trekken we de grens tussen gezond en genot? Of laten we de mensen dat best zelf bepalen? Ik denk dat dat de vraag van dit topic eigenlijk is xP |
TS, kan je een vraagstelliing toevoegen aan dit topic? Anders voegt het geen discussie waarde toe en gaat ie dicht.
|
Het topic is anderhalve maand geleden gestart, dus er zal vanuit TS vast niet veel meer komen.
|
Daarom kwam het me zo bekend voor :O Dan gooi ik het dicht, als de TS er nog een discussie van wil maken kan ie een PM sturen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |