![]() |
Online kleding saaien #1719
Andere topictitelsuggesties?
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Stefenootje 74 Sarah 45 fizzle-fluffy 43 Chick Rock 42 Klaverhap 31 sann 30 Noedelhap 28 Etmakas 27 Miekje* 25 Paranoide 20 Lusi 20 Luwte 18 Martiño 16 Commendatore 15 Quintiano 14 Pip 12 kid606 8 Carn 6 Qimm 5 Uomi 5 Trimm Trabb 4 Tink* 4 Macrador 3 umberto 2 Lorelei 2 Little Phoebe 1 Sadye 1 |
(y)
Citaat:
|
Vooral beha's. Die hebben per merk een andere pasvorm en maatvoering, dus je weet nooit wat je moet hebben (n) denk ik het enige dat ik écht nooit online bestel.
|
Eigenlijk moet je er gewoon één vinden die perfect zit en dan alleen nog maar dat merk+maat dragen.
|
Fizzle, ik heb standaardmaten! En ik ben een mens! (Y)
|
Citaat:
Citaat:
Je kunt toch niet onder al je kleding hetzelfde model aan? |
Citaat:
En ik weet dat het kan want alle meisjes in ons fashion-bestand hebben standaardmaten. Anders word je geen fashionmodel :D |
Citaat:
Maar ja, altijd precies dezelfde is natuurlijk ook maar saai. |
Ik sta trouwens ook ingeschreven he, volgensmij alleen omdat de baas me heet vindt, maar goed. We hebben ook wel echt opdrachten waar ik geschikt voor ben. :p
Ik sta dan ook niet in het fashion-bestand :D
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom alle schoenen op zalando op het plaatje maat 45 zijn.
|
:d echt? *kijk*
|
Citaat:
|
Nee :d ik bedoel dat ze groot LIJKEN
|
oh doh :D inderdaad. Misschien zou dat beter zijn als ze aan een voet zitten
|
Ik wil naar huiiiiiissss.
|
Oh, laat ik jullie vermaken met iets genants. 50 Shades of Grey zit in m'n tas, zodat ik 'm op werk, onder 't eten, kon lezen :( :D
|
:D:D:D:D
|
En ik ben nu aan het twijfelen of ik 'm ga lezen ipv stiekem forumen, maar forumen kan ik nog naast m'n werk doen, dat is met lezen wat moeilijker :D
|
:D
|
Citaat:
|
Het regent :( En ik moest helemaal van de bushalte tot hier lopen. En nu zijn zelfs mijn sokken en mijn beha nat. Het is eigenlijk helemaal niet zo heel erg, maar ik moest het gewoon even zeurderig zeggen :o
|
Ja ik lach mezelf ook keihard uit :(
|
Hierna ga ik maar over op bouqetreeksjes uit de supermarkt, schijnbaar ben ik nogal vatbaar voor pulp (Y)
|
Oh Sann als je pulp wil dan heb ik nog wel wat troep voor je, hoef je er geen geld aan uit te geven :d
Onder andere Hollywood Wives en iets van rock star. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oooo mijn lieve vriendje heeft een paar woorden en elke keer dat hij die zegt wil ik hem de mond snoeren omdat ze ZO IRRITANT zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die vrouw bij Aad over eten: "Ik ben niet lastig, maar ik lust niet alles."
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet al te grote spoilers pls :bloos: ik ga 'm straks pas kijken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omg, ik ben al 'iets' en ik heb er nog geen zak voor gedaan, IDEAAL :cool: |
Citaat:
Citaat:
Nouja als je met hem samen gaat wonen kun je het beter zeggen enzo denk ik dan :D |
Hallo, da bin ich wieder!
|
Citaat:
En hoi Phoebe! Elke keer dat ik een spin zie moet ik aan jou denken. :') |
Hartstikke fijn :D ik heb mijn moeder van de week de stofzuigerzak laten verwisselen door jou. Omdat ik toen die spin had opgezogen en ik niet zo'n zin had die tegen te komen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kwam vandaag bij het stofzuigen een spin tegen, en die kroop helemaal in elkaar en was duidelijk bang. Toen zei ik: 'hoi kleine vriend, kruip maar lekker verder hoor!' en liet hem leven. (dit verhaal heeft verder geen clou) |
Citaat:
Citaat:
|
Niet dat je die niet al van jezelf hebt natuurlijk :bloos:
|
Citaat:
|
Ik wilde dit weekend in bad en echt de moeder van alle pietjes (al onze grondspinnen in huis heten pietje en de kruisspinnen heten joris = belangrijke info) zat in mijn bad. Getverdemme. Dus douchekop aan en het 8-potige monster weggespoeld... of althans dat hoopte ik, maar misfortune was met mij en hij paste niet door het afvoerputje :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |