![]() |
Profielwerkstuk
Wij zijn leerlingen van het Cobbenhagenlyceum in de 6e klas van het VWO. Voor ons profielwerkstuk doen wij een eigen onderzoek om het verband tussen afkomst en lichaamslengte te bevestigen.
Mijn vraag aan jullie: graag te antwoorden op dit bericht met afkomst, leeftijd, lengte van jezelf en van beide ouders, je geslacht en als het kan ook je opleidingsniveau van jezelf en je ouders. alvast bedankt!*O* |
Welkom, maar dit hoort op Algemene schoolzaken thuis. Ik verplaats het even voor jullie :)
|
dankje
|
Citaat:
Afkomst: Nederland Leeftijd: 18 Lengte: 1,61 m Lengte van mijn ouders: vader -> 1,76 m, moeder -> 1,63 m Geslacht: vrouw Opleidingsniveau: eerst vwo gedaan, nu hbo Opleidingsniveau van mijn ouders: vader -> eerst vwo gedaan, daarna heao, moeder -> eerst vmbo gedaan, daarna lhno (huishoudschool) |
Klinkt interessant! Misschien kun je aan het eind laten weten of je ergens een significant verband vindt?
Afkomst: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: vrouw Lengte: 1.67 m Lengte vader: 1.93 m, lengte moeder: 1.63 m Opleidingsniveau: wo Opleidingsniveau vader: hbo, moeder: wo |
Afkomst: Nederland
leeftijd: 14 Geslacht: Vrouw Lengte: 1.73 lenge vader: 1,82 Lenge Moeder 1.79 Opleidingsnieveau van mezelf: MBO Opleidingsniveau vader en moeder : HBO |
Leeftijd: 14 Lengte: 153 Lengte van mijn ouders: vader: 198 moeder: 180 Geslacht: vrouw Opleidingsniveau: 3vwo Opleidingsniveau van mijn ouders: vader: lagere landbouwschool moeder: hogere landbouwschool, daarna boekhoudster. |
Leeftijd: 24 Lengte: 176 vader: 193 moeder: 170 Geslacht: vrouw Opleidingsniveau: WO vader: post-WO moeder: HBO |
afkomst, leeftijd, lengte van jezelf en van beide ouders, je geslacht en als het kan ook je opleidingsniveau van jezelf en je ouders.
Afkomst: Nederland Lengte: 1,71 Moeder: ongeveer 1,65 Vader: 1,95 Geslacht: Vrouw Opleidingsniveau: VWO Moeder: Havo/HBO Vader: VMBO/Zeevaartschool/Hogere Zeevaartschool (HBO) *O* |
leeftijd: 24 Geslacht: Vrouw Lengte: 1.80 lengte vader: 1,88 Lengte Moeder 1.78 Opleidingsnieveau van mezelf: WO en HBO Opleidingsniveau vader en moeder : MBO |
Let je ook erop dat sommige mensen gewoon nog niet uitgegroeid zijn? En misschien kun je ook vragen naar broers en zussen, zo heb je een grotere input of kun je een gemiddelde per gezin maken.
|
Leeftijd: 17 Geslacht: vrouw lengte: 1,74 lengte vader: 1.78 Lengte moeder: 1,68 opleidingsniveau van mezelf: vwo opleidingsniveau ouders :WO |
Leeftijd: 17 Geslacht: vrouw lengte: 1,65 lengte vader: 1.80 Lengte moeder: 1,68 opleidingsniveau van mezelf: vwo opleidingsniveau ouders :WO/HBO |
afkomst: Nederlands en Australisch
leeftijd: 15 lengte van mezelf: 1.60 m lengte moeder: 1.65 lengte vader: 1.80 geslacht: vrouw opleiding moi: vmbo-t moeder: huishoudschool, mbo vader: lts, hts, mbo, hbo |
afkomst: Nederlands
leeftijd: 18 lengte: 1,63 m lengte moeder: 1,62 lengte vader: 1,79 geslacht: vrouw opleiding: wo opleiding moeder: hbo opleiding vader: lts |
afkomst: half Nederlands en half Italiaans
leeftijd: 17 lengte: 1,68 m lengte moeder: 1,68 lengte vader: 1,78 geslacht: vrouw opleiding: wo opleiding moeder: havo opleiding vader: havo |
Afkomst: half Nederlands en half Moluks
Leeftijd: 17 Lengte: 1,68m vader: 1,86m moeder: 1,60m Geslacht: MAN Opleidingsniveau: Gymnasium vader: Pabo moeder: MBO (ook onderwijsgericht) |
afkomst, nederland
leeftijd, 17 lengte van jezelf 1.87 en van beide ouders,moeder 1.80 vader 193 je geslacht man en als het kan ook je opleidingsniveau van jezelf vwo6 en je ouders. moeder hbo vader mbo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |