![]() |
Wie ben ik? #6
Welkom bij Wie ben ik? 2.0! Bij het spel wordt dit account gebruikt door een forumer die het wachtwoord van de vorige persoon kreeg. Het is aan de andere forumers met vragen erachter te komen wie het is.
Een paar dingetjes: - Je mag alleen vragen stellen die met ja of nee te beantwoorden zijn. - Vragen naar geslacht is verboden, om het wat moeilijker te maken. - Je mag pas een nieuwe vraag stellen als je vorige is beantwoord. Dit voorkomt dat je een lijst van 10 vragen stelt of oneindig veel namen raadt. Een naam zeggen telt als vraag. Het is leuk als je dingen vraagt waarbij niet iedereen wat met het antwoord kan, maar alleen jij. - Degene die het account heeft, post nadat hij geraden is de scorelijst en geeft dan het account door aan iemand naar zijn keuze. Denk aan onvoorspelbaarheid en het veranderen van wachtwoorden bij de wissel. - Per ronde mag je maximaal 2 namen raden De vorige generatie topics stamt uit 2008 en hebben we te danken aan sterrenmeisje (naamzoekgroetjes van Lisa) Wie ben ik? Wie ben ik? #2 Wie ben ik? #3 Wie ben ik? #4 Wie ben ik? #5 De stand: Stefenootje: 3 punten Noedelhap: 2 punten Lusi: 2 punten Frayne: 1 punt Chick Rock: 1 punt Etmakas: 1 punt Commendatore: 1 punt Little Phoebe: 1 punt Miekje*: 1 punt Macrador: 1 punt Tampeloeres: 1 punt |
Ik ga op zoek naar een nieuwe!
|
*O*
|
Ik weet wie het is!
|
wie ben ik dan? ;)
|
Onzinner?
|
betercore? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos: oke ik vond het een leuk spelletje nu ga ik weer terug naar onzin voordat ik een ban krijg :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Betercore, je hebt jezelf verraden door homoseksualiteit een hype te noemen <3
|
Hoe weet je dat ik dat ooit heb gezegd? :bloos: Wie ben je trouwens uberhaupt? :D
|
aangenaam: Leprince.
|
oh lol :D
|
no just kiddin, Hoi ik ben qandy, en het zit ergens opgeslagen. En dat je in het voetbaltopic hebt gepost heeft ook mee geholpen.
|
Maar wie ben ik? heb je een relatie met een forummer?
|
Ben je een onzinner die veel op DK komt?
|
Citaat:
Citaat:
|
Ben je een lettertje?
|
Citaat:
|
Ben je langer dan 1.80?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
val je op mannen?
|
Citaat:
|
Heb je piercings op andere plekken dan in je oren?
|
Citaat:
|
Ben je een hoi-er?
|
Heb je betercore vaker dan één keer gemeet?
|
Hebben wij seks gehad?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Roei je? :P
|
Woon je boven de rivieren?
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh en dank voor de openingspost /tic. :bloos: De deal is dus dat je per persoon per ronde maximaal twee namen mag raden.
|
zal het even aanpassen, heb niet het complete topic doorgelezen, bedankt
|
Studeer je?
|
Heb je een kat?
|
Citaat:
Citaat:
|
Heb je een aantal verschillende accounts waarmee je afgelopen jaren hebt gepost? (regelmatig, meer dan een enkele UC-post)
|
Heb je bruin haar?
|
Citaat:
Citaat:
|
Begint je echte naam met een 'a'?
|
Citaat:
|
Zopje.
|
kak lusi :(
|
er bestaat helemaal geen zopje :nono: en al helemaal niet met een hoofdletter!!
|
Ik gok bobje! :O
|
:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |